Muuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!! Eindelijk kun je gaan genieten!! Dikke kus!!
En nu nog even op je eigen topic: gefeliciteerd meid!! Wat een fijn nieuws zeg. Ben echt heel erg blij voor jullie. Geniet van dit goede nieuws!!
WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWWOW GEWELDIG NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... Helemaal top meid.. Genieten nu he.. je moet ff wat inhalen.. knufffff
muurtje wat een geweldig nieuws! van harte met jullie dochtertje en hartstikke fijn dat alles goed is!!!! geniet nu lekker van je zwangerschap meid!
Muurtje wat een geweldig nieuws ben evcht heeeeeeeeeel blij voor jullie! En inderdaaad nu lekker genieten!
Allemaal zooooo heel erg bedankt voor jullie steun! En jullie gelukwensen! Ik zit hier gewoon heerlijk te snotteren van blijdschap! DANK!!! HEEL VEEL LIEFS MUURTJE!
gefeliciteerd muurtje! nou niet meer snotteren he, maar hup die grote gelukzalige grijns op je gezicht! nee hoor, ik ken het maar al te goed, heerlijk die hormonale huilbuien... geniet van je zwangerschap, nog even en je kunt je dochters geschop gaan voelen. dan wordt het écht echt!
@ BRI! dank je wel! Ik ga hier helemaal volop genieten! Ik aai heel erg veel over mijn buik. Echt grappig. hihi