Hallo, Ik ben op dit moment 30 weken zwanger. Bij de 20 weken echo was alles prima in orde. Ook de nekplooimeting was goed. Bij de echo van gisteren bleek alles ook goed te zijn alleen de armen en benen liepen circa 3 weken achter in groei. Het kan eraan liggen dat mijn man en ik zelf niet al te groot zijn maar het kan ook een skeletdysplasie zijn. De gynaecologe kon er nog geen conclusies aan verbinden, over 2 weken moet ik weer terug voor een nieuwe meting. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben erg ongerust en het gaan twee hele lange weken worden.
Jeetje! Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je wel veel sterkte wensen met wachten de komende twee weken. Helaas heb ik hier wel ervaring mee.. Probeer positief te blijven. Al weet ik ook dat dat heel moeilijk is! *knuffel*
Ik heb hier ervaring mee, in beide zwangerschappen. De benen en armen liepen ook een aantal weken achter. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een vruchtwaterpunctie gehad om die reden, was helemaal goed. Veel echo's en controles gehad, maar gelukkig bleek bij geboorte dat mijn zoontje gezond was. Later is hij overleden, maar dat had hier niks mee te maken. Bij mijn tweede zwangerschap precies hetzelfde, alleen is er toen geen vruchtwaterpunctie gedaan, omdat men uitging van familiaire aanleg hiervoor. En ook zoontje twee heeft nog steeds korte armen en benen, maar verder is er niks aan de hand. Ik weet hoe spanennd het is en wens jou/jullie veel sterkte de komende weken en hoop dat alels goed is! Liefs Suzanne