Hoi dames, misschien een rare vraag maar hoe lang kan je de pillen van etos zwanger zijn slikken? want ik had een discussie met een vriendin en die zegt alleen de eerste 8 a 12 weken is genoeg, terwijl ik denk dat die vitamines altijd van pas komen....wat zeggen jullie?
het lijkt me dat je die pillen de hele zwangerschap door kan gebruiken, ze heten niet voor niks: zwanger zijn foliumzuur is tot en met de 10 weken, die kan je ook de hele zwangerschap door slikken, maar of dat meerwaarde heeft?
Je kan ze gewoon de hele zwangerschap slikken hoor! Zit niet alleen foliumzuur in maar ook andere belangrijke vitamines
Kan je prima blijven slikken hoor: zijn gewoon vitamines. Als je een keer via eten niet genoeg binnenkrijgt, dan heb je altijd die pillen nog die het opvangen! Foliumzuur zijn de meningen over verdeeld, zo tussen de 1 en 16 weken kun je ermee stoppen wordt gezegd. En de vitamines als foliumzuur die je teveel binnen zou krijgen die worden wel weer afgevoerd door je lichaam. Ik slik gravitamon voor zwangeren: blijf ik ook doen!