Hallo allemaal! Ik heb bij 7 weken een echo gehad, hartje kloptte en beebje was 0,99 cm 1 wk terug gezet. 2 weken later weer heen gegaan en beebje was 1,34 cm gegroeid en nu 2,34 cm. Goed kloppend hartje. Wel weer 2 dagen terug gezet. Wat is jullie ervaring hiermee en hoe groot was jullie beeb bij echo's? Erg angstig vanwege MK. Xxxxx
Hoi, ik zou dit berichtje niet in de lounge plaatsen. Er is een apart onderdeel dat over echo's gaat!
Ik heb bij 6 weken en 3 dagen een echo gehad, toen werd er 0.68cm gemeten. Een week later heb ik nog een echo gehad en toen werd er 1.31cm gemeten bij 7 weken en 5 dagen. Werd eerst een week teruggezet en toen weer 2 dagen vooruit. Aanstaande week heb ik termijn echo en ben benieuwd wat daar uitkomt.
Ik weet niet hoeveel cm de baby was bij de eerste echo's maar ik heb 2 termijn echo's gehad en bij beide echo's terug gezet, totaal 13 dagen.
Van de jongste bleek ik ook achter te lopen, eerst zei de verlos in het ziekenhuis hou maar rekening met een miskraam, maar zo'n 2 dagen later opnieuw een echo gehad ivm bruinverlies en toen bleek het maar om 2 dagen te gaan en het hartje klopte prima. Met 7+1 was mijn meisje 7,2mm. Op een een ingezoomd beeld gaf de echo 7+2 aan en 11,5mm. Vroege echo's zijn best lastig te maken, 1mm er naast en je zit al aan een andere uitslag.
Bij 7+5wk 1,nog wat cm, weet ik niet meer precies 10+1: 3,54cm, 2dgn vooruit gezet 12+0: 5,65cm 19+2: ong 300gram 23+4: 630gram Geschat geboortegewicht 3700-4200gram
Okey! Verschilt allemaal enorm dus, Moet me misschien niet zo'n zorgen maken maar het is echt eng! Omdat de meeste meiden die ik ken toch bij dezelfde echo's een hoger aantal qua cm van vrucht hadden. Volgende week donderdag termijnecho!! Kan niet wachten..