Extra 8 weken echo regio utrecht (cadeau)

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Help85, Aug 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Hallo meiden,

Ik heb vorige week bij 6+4 een hartje zien kloppen bij mijn 1e echo in het ziekenhuis. Volgende week is mijn man jarig en ik zou het leuk vinden om een extra echo (op eigen kosten) te doen op zijn verjaardag. Kennen jullie een echo bureau waar ze dit doen? Ik kan alleen pretecho bureaus vinden maar daar is het uiteraard nog veelste vroeg voor.

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

Feb 27, 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij een pretecho bureau doen ze het wel, alleen valt er nog niet zo heel veel te zien... Verder geen tips over een goed bureau regio Utrecht. Veel plezier!

3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    2,369
    2,845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik reageerde net al in de bevallingslijst. Je kunt je vk vragen of zij het kunnen doen en dan in rekening kunnen brengen bij jou ipv zorgverzekering. En ik weet vrij zeker dat Echolooks (zit in t St Antonius) al met 7 weken de optie voor een echo tegen betaling heeft.

Niet alle pretechobureaus doen inderdaad echo's op een vroege termijn, maar als je rondkijkt zul je zien dat er zeker tussen zitten waar het kan. En echolooks sowieso volgens mij.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je elk bureau kunt vragen en ik heb begrepen dat de kosten ook veel lager zijn.

Leuk cadeau!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Hoe valt er niet veel te zien?
    Bij 8 weken zie je een echt kindje in wording met al kleine armpjes en beentjes..

Hier vragen ze 30€ voor een korte 2D echo.

Hou aub wel rekening met t feit dat je nog in de gevarenzone zit en dat een echo zo vroeg ook minder leuk bericht kan geven.
    Niet een idee om ern cadeaubon voor een 15-16 weken echo te geven? Kun je evt t geslacht al zien

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Ja klopt weet dat het nog gevarenzone is. Maar we hebben vorige week het hartje al zien kloppen en wil stiekem gewoon weer even kijken of dat nog steeds klopt :)

7. livia81

livia81 Lid

Dec 17, 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus eigenlijk wil je vooral jezelf een cadeau geven ;)

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Haha ook. Maar mijn man is nog zenuwachtiger voor elke echo dan ik, dus laten we het op beide houden :)

9. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Je hebt in Utrecht een Echobureau waar je een afspraak kunt maken voor een echo. Zij doen ook vroege echo's. En zeker ook al met 8weken hoor, dan zie je al een heel mooi mini baby! Echo is dan wel op eigen kosten, uit me hoofd 36 euro. Ben zelf ook pas nog geweest. Ze zitten op de Maliebaan.

10. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    #10 Catmommy, Aug 9, 2016
    Last edited: Aug 9, 2016
    Overigens is er met 8 weken nog niet altijd een mini baby te zien.
    Wij zagen met 6.1 een sterk kloppend hartje en met 8 weken was dit een grotere vlek geworden waar je met moeite een armpje op kon zien.
    Dit was een inwendige echo in het ziekenhuis, maar de echo viel me wel tegen wat dat betreft, ik had een duidelijker mensvormpje verwacht want sommige echo's op internet met dat termiin zijn zo mooi! Maar wie weet lag ie net verkeerd :)

Prachtig om te zien dat het zo goed groeit en 2 dagen voorloopt, maar echt genieten werd het met 9.4 toen we een compleet kindje zagen bewegen met armpjes en beentjes ♡

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Dat geeft niet, gaat meer om bevestiging dat alles nog goed gaat. Heb zo weinig kwaaltjes dat je wel eens gaat twijfelen.

Ik heb echo gehad bij 6+4 heb dit cadeau ingepland voor de 16e ben dan 8+2 en onze termijn echo en intake is met 9+3 dus hopelijk dan klein mensje.

Jij had dus ook meerdere echo's kort op elkaar?!

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Je zou kunnen informeren bij de Lekbrug. Zit in Leidsche Rijn en heb ik erg goede ervaringen mee.

Share This Page