Hoi meiden, Even een kort berichtje.. Vanmiddag bij de gyn geweest waarschijnelijk rond de 6,5 weken zwanger, maar moet 23 december weer komen dan kan ze echt goed de datum vast stellen. En het hartje klopt! Maar waarschijnelijk, als alles goed gaat natuurlijk, zijn we rond eind juli, dacht ze, uitgerekend... Spannend! En een hele opluchting, want heb afgelopen nacht slecht geslapen en alles pff... Iemand toevallig nog meer een 1e echo gehad? Liefs, Missguit
Gefeliciteerd! Ik ben 22 juli uitgerekend en ben 2 dagen vooruitgezet qua groei. Wij hadden gisteren de echo. Ben dus 7 weken en 4 dagen kwa groei. Toch blijf ik het dood en dood eng vinden dat kan ik je wle vertellen. Dit is de allereerste keer dat ik direct een goede echo had. Voorheen mankeerde er altijd wel iets, dat werden ook allemaal MAs. Ben helemaal niet op mijn gemak.
gefeliciteerd met de goede echo. Ik heb hem afgelopen maandag gehad, was toen 7 wkn 5 dgn. Was echt heel bijzonder, kan niet stoppen met naar de foto te kijken hahaha.
uIk had gisteren mijn eerste echo. Ik vond het doodengg. Gelukkig klopt het hartje. Ben nu 6w6. Dus 1dag terug gezet
Hier zelfde verhaaltje als jij, ze konden hier ook niet echt zien hoe lang ik ben. ons ''kleintje'' was 3,25mm en zelf denk ik tussen de 5 en 7 weken te zijn.. heb de 22e weer een echo en dan kunnen ze ook tegen mij zeggen hoelang we zwanger zijn o ja! het hartje klopte hier ook! wat een geruststelling was dat.
Ik heb afgelopen woensdag ook eerste echo gehad. En ondanks dat het hartje heel mooi klopte en alles er prima uit zag, maak ik me toch zorgen om het feit dat de doc niks wilde zeggen over de termijn. Ik vroeg dus hoe ver ik was op basis van de grootte van het vruchtje. Toen ging hij eerst meten en toen zei hij 'ja, dat is nu nog moeilijk te zeggen. Als ik een millimeter naar rechts zit, ben je meteen een paar dagen langer of korter zwanger'. Nu ik jullie verhalen lees dat er bij jullie ook niets over de termijn gezegd werd, dat dat bij volgende echo's komt, ben ik meteen weer wat geruster.