Hallootjes! Heb een vraagje. Ik heb vanaf een paar weken geen pijn meer aan mijn borsten, alleen m'n tepels jeuken heel erg Betekend dit dan, dat me borsten niet meer groter worden? Of groeien ze gewoon de hele zwangerschap door? -X- Xena
Hmm, ik schaam me er dood voor om dit te zeggen, maar had eerst 70A, en nu 75B, ben ik super blij mee Maar weet niet of ze nog verder groeien.
Daar hoor en zie je zoveel verschillen in! Bij mezelf zijn ze nooit echt veel groter geworden, kon ook gewoon altijd m'n zelfde bh's houden. Ik heb cup C, dat vind ik groot zat, dus ben best blij als het geen D wordt, hihihi Maar sommige dames zie je echt veranderen in Dolly Partons. Tja... ik denk dat je het krijgt of niet krijgt. 8)
hier was er tijdens de hele zwangerschap geen verschil te merken en te zien... na de bevalling 1 weekje bv geprobeerd, te weinig melk, dus ook na de bevalling geen grotere cupmaat
1e zwangerschap ben ik van 70A naar 80D gegaan en nu van 70A/B naar 75B dus het zegt niks eigenlijk en het verschilt ook nog eens per zwangerschap
Hier ook geen groei, gelukkig. Heb nog steeds 80D, was inderdaad al bang als Dolly te eindigen. Maar heb nog lekker mijn eigen normale beugelbh's aan. Had voor de zekerheid 1 zwangerschapsbh gekocht, maar wat een slap onding is dat. Als ik die aan heb, heb ik last van mijn borsten omdat ze geen steun hebben. Dus nee, groei is gelukkig niet nodig. O ja, ben nu 32 weken zwanger.
Bij mij zijn ze bij de eerste zwangerschap helemaal niet gegroeit, geen verandering. Had gewoon mijn eigen BH's nog aan. Ook nu voel ik weinig verandering..
in het begin zijn ze iets wat gegroeid en ze rijzen nu alweer de pan uit. zijn net meloenen met een wegen kaart er op en poepbruine stippen (heb hele donkere tepels)
In het begin ben ik wel gegroeid (van 75b naar 85C) Nu staat het al een hele tijd stil. Wel zijn mijn tepels een stuk groter geworden (ziet er niet zo elegant uit..) Met van die gekke donkere randen er om heen.. Ciao, mayke
die van mij zijn ook in de eerste 15 weken van mijn zwangerschap gegroeid van 85D naar 95E... Pfffff (mannetje is de enige die er blij mee is, tja en de baby dadelijk misschien ) Maar nu staan ze al weken stil (GELUKKKIG)
Ik ben van 75 B naar nu 80 E gegaan. (pffff) Hoop dat het nu wel stopt.. Bij mij is het wel vanaf dag 1 onafgebroken doorgegaan..
mijn bosrten waren tijdens de zwangerschap niet zo heel erg gegroeit en de pijn etc werd ook al snel minder. pas na de bevalling en met het geven van borstvoeding ben ik van een kleine b naar een grote c gegaan en ben er best wel trots op. me oude figuur is bijna weer terug en heb wel flinke knollen. me vriend mag wle kijken maar aankomen niet dus hij hefet er niet zoveel aan haha
Ik ben nu 17 weekjes en m'n borsten zijn (tot nu toe) van C75 naar D75 gegaan. Is denk ik afwachten..
tis bij iedereen verschillend vaak tegen de tijd dat je een week of 27-28 bent merk je veranderingen in je borsten dat je melkklieren op gaan zetten en je borsten ineens beginnen te groeien... ik ben nu zelf 26 wkn, en net als voorgaande keren voel ik nu "allemaal bobbels" en zie dat ze weer uit de kluiten aan het groeien zijn tegen de tijd dat ik moet gaan bevallen zal ik wel weer van die giga "balonnen" hebben, en al die tijd heb ik gewoon mijn eigen bh's aangekunt, sommige niet maar sommige die al iets groter waren weer wel... succes
Dat hoop ik dus echt even niet. Hier ben ik er klaar mee. Ik besta alleen nog maar uit borst, terwijl ik verder amper aangekomen ben..
ik ben van een kleine C naar een D gegaan. Vind het helemaal niet erg. al merk ik wel dat het in veel winkels maar tot C gaat.
Ik ben inmiddels 1 cup maat en 2 breedtematen gegroeid. En als ik mn vriendinnen met ervaring moet geloven, wordt het alleen maar erger op het eind en na de bevalling door de stuwing ed Nou ja ik zie het wel. Vind het wel leuk om eens een Ecup te hebben
bij mijn eerste zwangerschap al heel snel (9 weken)grote borsten maar daar bleef (helaas) na bevalling niks van over. Bij mijn 2e zwangerschap amper groei gehad en nu bij mijn derde groeien ze weer lekker. Wel veel later pas gaan groeien. Hoop dat er nu toch (letterlijk) een cupmaatje blijft hangen. Maarre....dus steeds anders eigenlijk. Heb trouwens nu ook veel jeuk. Da's ook nieuw!