Hoihoi, ik heb vorige week donderdag mijn eerste echo gehad en was toen 9 weken en 3 dagen nou heb ik hier een beetje meegekeken naar echo's en het valt mij op dat bij mij het zwarte vlak zoveel groter is als bij andere.. heb ik een hele grote baarmoeder of wat moet ik me hierbij voorstellen?
Ik heb er geen verstand van, maar ik weet bijna zeker dat als het niet normaal was dat de echoscopist er wel wat van had gezegd. Bij google afbeeldingen zie je ook zoveel verschillende foto's. Denk dat het gewoon bij iedereen wat anders is.
Ik zou me echt niet zo veel zorgen maken. Als dit niet goed was had je dit indd wel gehoord En op je banner te zien zit je nu op de 12 weken dus gaat het volgens mij wel goed. Ik ben blij voor je !
Dat ziet er prachtig uit! Gefeliciteerd ) Water kleurt zwart op een echo, dat is vruchtwater dat je ziet.
Is vruchtwater inderdaad.. Kan me ook voorstellen dat sommige echo foto's wat meer ingezoomd zijn dan andere, waardoor de zwarte vlek misschien niet daadwerkelijk groter is, maar vooral groter lijkt vanwege de verhoudingen die dan anders zijn