Rare mensen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annika, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Nou moet even mijn verhaal kwijt hoor... :cry: zo raar!
    Ik heb zo'n buikband met een vraagteken erop. Die zit erg prettig doordat 'ie goed strak om mijn buik heen zit. Maar ik loop dus zojuist op straat en word ik aangesproken door een vrouw (een jonge moeder) die de opmerking maakt ; ik zou het vraagteken iets hoger doen... Dus ik zei pardon? Ik begreep eerst niet eens wat ze bedoelde, en toen legde ze uit dat ze alleen maar een tip wilde geven want het zou nu naar iets anders wijzen???? Nou ja zeg! Dat vraagteken zit precies in het midden op mijn aardig dikke buik en hangt helemaal niet laag! Pffffffff wat een rare mensen? Ik ken haar niet eens, ik zou ook nooit zoiets tegen iemand op straat zomaar roepen.

2. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    haha, trek je er niets van aan meid!!!
    doe gewoon waar je zelf zin in hebt!!

gr. rachelle

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    ](*,)

Nee ik zou ook niet zomaar zoiets zeggen.

Wel als er wc papier onder de voet zou zitten of een plaatje erg hangend uit een t shirt, :) , maar dat is denk ik wel logisch

Als het gewoon op je buik hangt, is zij juist diegene met gekke gedachten, ;)

4. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Ja precies, dat zou ik ook zeggen => wc papier of iets dergelijks wat aan iemand zijn broek of waar dan ook hangt. Maar het klopt ook niet want het vraagteken zit echt op mijn buik, en ja dat bedacht ik me ook al, dat zij dan toch wel erg gekke gedachten heeft ? En trouwens een vraagteken 'wijst' nooit ergens naar. Ja sorry hoor, ik moet me er ook niet druk over maken, maar vind het gewoon zo stom!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    ja, :) wel een beetje stom

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja dat vind ik ook een beetje stom raar mens ik weet niet waar zij aan zit te denken :(

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha mensen zijn raar ;) volgende keer gewoon een goed antwoord bedenken

8. Niet meer actief

Hmm, ja ik geloof dat ik daar wel iets over zou zeggen als ik zou vinden dat het naar de kruis wees en ik het idee zou hebben dat dit niet de bedoeling zou zijn.

9. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Maar het wees niet naar mijn kruis?? En een vraagteken wijst toch ook niet? Als er nou een pijl naar beneden had gestaan... tja okee, maar dan vraag je erom.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    :) :) :) :)

Die spoort niet hoor!!!!!!!!! hahhahahaha!
    Lekker aandoen hoor die band!

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    haha wel grappig.. maar idd waar bemoeit ze zich mee

12. sim

sim Niet meer actief

hahaha, wat een raar mens zeg! inderdaad een vraagteken wijst niet, en ik vind zo'n buikband een duidelijke boodschap, dat die vrouw daar andere gedachten bij heeft geeft al aan dat ze ze niet helemaal op een rij heeft haha

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Waar mensen zich toch mee bemoeien en druk om maken!!!!!

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha wat een raar mens.
    ik snap dat niet waarom mensen je dan aanspreken, waar bemoeien die zich mee.

en lekker dragen die band!

15. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    hahaaha :) was het soms toevallig mijn schoonzus :(:
    Is ook zo'n raar mens :rolleyes: die overal wat achter zoekt en haar eigen verhalen verzint

Waar bemoeien ze zich mee, gek mens, gewoon je eigen dingen doen
    ;)

liefs

16. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Wat een muts zeg, waar bemoeit ze zich mee. Mensen zijn soms erg vreemd. Zo kreeg ik laatst de vraag of m'n vriend straks net zo gek zal zijn op zn tweede kind als op zn eerste...wat zijn dat nou voor vragen.....NATUURLIJK zal ie er net zo gek op zijn!

Groetjes suus

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    op zoiets zou ik met een stalen gezicht antwoorden: tja ik weet het niet, wat denk jij?
    Of: nee ik denk het niet en dan heel serieus erbij kijken.

Ik vind het altijd leuk als mensen zulk soort rare vragen stellen om ze zelf het belachelijke ervan in te laten zien door serieus te reageren :)

18. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Achteraf is het wel leuk ja, want dan bedenk ik me ook wat ik had kunnen zeggen, maar van zulk soort mensen ben ik zo overrompeld op zo'n moment, zeker omdat het een voorbijganger was bij mijn geval.
    Ik vind jullie reactie's in ieder geval wel erg leuk, en ben blij te horen dat 'dat mens gewoon niet spoort' :D

Deel Deze Pagina