Zoals de titel eigenlijk al zegt, wie had nog meer zijn eerste echo met 10 weken? En hoe ging dat? Ik heb mijn eerste echo pas 2 maart, en ik kijk er echt enorm naar uit! Ben erg benieuwd naar jullie er ervaringen
Mijn verloskundige raadde ook de echo aan met tien weken omdat dan alles veel duidelijker is. Je ziet dan echt al een kleine baby met handjes voetjes en alles er op en er aan. Je kunt hem dan al zien bewegen en ze kan dan ook al naar het hoofdje kijken of die helemaal mooi rond is. 10 weken echo is een echte aanrader vind ik al zal het wachten moeilijk zijn
Hier is de eerst echo normaal gesproken altijd tussen de 10 en 12 weken. Ik bleek zelf 10 weken en 3 dagen te zijn. Wat Fitty zegt: je kunt al best veel zien. Ik vond het heel erg leuk om ons kindje voor het eerst te zien.
Wat leuk deze reacties! Het is inderdaad nog even wachten maar het is het wachten dus zeker waard! Ik heb hier voor een vroege mk gehad dus hoop zo dat de kleine dit keer wel blijft plakken
Ik zou daar zelf eerlijk gezegd niet echt blij mee zijn. Ik was heel erg blij met een vroege echo omdat we toen het hartje al hebben zien kloppen. Geeft geen garantie, I know, maar het was wel een geruststellend gevoel. Zeker gezien je eerdere miskraam zou ik vragen om een vroege echo. Tenzij je het zelf helemaal oké vindt zo natuurlijk
Ik had bij de vk aangegeven dat ik een miskraam had gehad, maar ze zei dat ze evengoed pas 2 maart een afspraak wou.. Tuurlijk zou ik liever eerder zekerheid hebben.. Maarja ook met een kloppend hartje kan het nog fout gaan.. Ik wacht dus gewoon maar rustig af tot die 10de week.. Nog maar 22 dagen, haha
Ik weet wat je bedoeld, als je bijv met 8 weken al gaat heb je toch al een beetje rust gevoel. Ik ben met 8 weken ook geweest bij een privé kliniek, dan zie je gewoon nog een stuk minder, maar een kloppend hartje stelt al wel heel erg gerust vooral als je een paar maanden daarvoor een vroege miskraam heb gehad. Ik ben daarna met 10 weken en 3 dagen bij de verloskundige geweest en de 10 weken echo is gewoon veel meer te zien en nog meer geruststellend. Je ziet dan echt al een kindje. Misschien kan je ook beide doen. Bij bijv een prive kliniek of pret echo bureau kan je vaak al terecht met 8 weken en dat kost maar iets van 25 euro en brengt je een hoop rust