Is dit overduidelijk een meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door naatje218, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Gisteren hebben wij de pretecho gehad omdat we graag het geslacht wilde weten, maar ze lag er niet goed voor en een hoop op me zij draaiien etc deed ze ineens de benen open, ik zag gelijk eigenlijk dat het een meisje was en de echoscopiste zei ook ja daar kan je wel eens gelijk in hebben.

Op de foto zie je 2 streepjes (schaamlipjes) maar ik zie geen 3 streepjes en oooo dan begin ik weer te twijfelen. Ze zei overigens wel dat ze 100% overtuigd was dat het een meisje is!!

Wat vinden jullie? (Sorry, dat ik jullie hiermee lastig val? ;)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Nee sorry, ik ben niet 100 % overtuigd.....
    Over 3 weekjes bij de 20 weken echo nog maar eens navragen ;)

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben ook niet helemaal overtuigd, idd met 20 weken nog eens kijken dan is het misschien duidelijker. Vriendin had rond deze tijd een echo en zou een meisje worden. Zaterdag vieren we de 1e verjaardag van haar zoon ;). Was dus niet helemaal goed gezien. Met 20 weken zagen ze trouwens wel dat het een knul was, een echte verassing was het dus niet met de bevalling maar ze heeft wel 3 weken op een "roze" wolk gezeten.

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    ik ben zeker niet overtuigd ik zou nog geen roze aanscheffen hoor! hahahah!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het ook niet overduidelijk nee. Als ik zou moeten gokken, zou ik wel een meisje denken, maar ik ben zeker niet overtuigd.

6. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik denk ook dat het aan de foto ligt, want met de echo was het overduidelijk dat ik het geljjk zag.. Maar ze zei het is echt geen jongen ik ben er 100 procent van overtuigd!

Ik heb al een dochter dus zoveel hoef ik niet te kopen!

Bedankt voor het kijken!
    Groetjes

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik dacht op de pretecho vanaf de zijkant duidelijk 2 balletjes en een piemeltje te zien, maar volgens de echoscopiste waren het de schaamlipjes en clitoris... Wist ik veel hihi! :) Ik had ook geen 3 streepjes op de foto, maar 2 doordat ze bewoog. Pas toen ik de dvd later terugkeek en heel even onze kleine vanaf de onderkant zag, zag ik dat er echt geen piemeltje zat.

Toch twijfelde ik ook hoor en met de 20 weken echo geloofde ik het pas echt, toen heeft de echoscopiste het namelijk nog eens duidelijk laten zien!

8. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt er echt wel vanuit dat het klopt wat de echoscopiste zegt. Ze zitten er zelden naast. En bij twijfel dekken ze zichzelf wel in, door te zeggen dat het niet 100 procent is.

Leuk, weer een meisje!

9. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes!! Ik ga er ook vanuit dat het een meid is!! Ben helemaal gelukkig met nog een meisje! :d

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Niet te hard roepen hoor, hier was het voor zeker 98 % zeker een meisje omdat ze nooit 100 % zegt, maar we krijgen toch echt een jongen.

Deel Deze Pagina