Nu al aan het indalen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Liekje22, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

Nov 20, 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen echt ontzettende steken onderin mijn bekken. Op dat moment kan ik niet zitten, staan of lopen. Alleen als ik je gebogen sta, of op iets leun lijkt t vol te houden te zijn. 's Avonds heb ik het ook regelmatig, en weet dan echt niet hoe ik moet liggen. Het houd overigens maar een kleine 10 tot 20 sec. en dan zakt het weer af. Kan het zijn dat de kleine al aan het indalen is? Is dat niet wat vroeg? Ze lag al sinds de afgelopen controles met haar hoofdje naar beneden.

Heb trouwens ook regelmatig een zwaar gevoel onderin me buik. En verder wat steken vanuit de liezen, maar dat zou kunnen zijn dat ze aan t groeien is.

Verder was bij de controle alles inorde. Kleintje groeit volgens boekje.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi liekje,

ja het kan heel goed zijn dat je kindje al wat aan het indalen is. Vaak oefenen ze rond dit termijn, dus ze gaan in het bekken en er ook weer uit. Hier kan je de steken van ervaren. Maar omdat je ook een zwaar gevoel aangeeft is het niet verkeer even je urine na te laten kijken bij je huisarts. een blaasontsteking kan namelijk ook deze klachten veroorzaken. Laat het maar even nakijken dan weet je ook zeker dat dat het niet is.

Imke

Share This Page