ik heb vorige week op 14 weken een pretecho gehad en de vrouw was vrij snel zeker dat het een jongetje zou worden. ikzelf heb zeer veel schrik dat het dan toch een meisje zal worden want ik zie hier 2 streepjes dat eventueel gezwollen schaamplipjes kunnen zijn hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen.... groetjes mamaburcht
bedankt voor de snelle reacties!! ik maakte me zoveel zorgen omdat ze zo veel fouten durven maken en ben mij zelf aan het gek maken!
Ik vind het wel tricky want met 14 weken kan de nub er nog zitten en voor piemel worden aangezien met een potty shot. Was je exact 14 weken op de echo?? Overigens vind ik het vermeende piemeltje wel heel groot/lang (komt bijna tot aan de knieen) en lijkt me meer de navelstreng
Ok..... ook vreemd deze echo want een piemel kont niet vanuit het buikje Ik zou een second opinion vragen/nemen of ff de 20 weken echo afwachten.
ik mag 20 april al terug naar de gyne. (ik kom uit belgie) maar met googelen kwam ik hierop uit... daarom dat ik het hier ook even kwam zetten. maar idd daarom dat ik ook enorm twijfelde! ik was er vrij zeker van dat het ook nog een meisje kon worden...
Nou dit is gewoon een kereltje hoor,...niks lang of vreemds aan, en zzeker geen navelstreng! Echt een ventje!! Proficiat!!