Hoi Collega van mij raadde me aan dat als ik de echo foto`s wou bewaren dat ik ze moest kopieren omdat ze na een tijdje vervagen.. Klopt dit? Iemand ervaring mee en hoe bewaren jullie ze? Ze liggen nu op de kast maar wil er een leuk 9 maanden boekje mee maken met buikfoto`s e.d. Liefs Danielle
Hier is ie wel donkerder geworden. Ik was blij dat ik hem had ingescand en hem als een gewone foto had laten afdrukken. Zonde als het straks niet meer goed te zien is. Is toch de allereerste foto van je kindje!
hier is he zwarte wat faler geworden van alysia, maar nog perfect te zien. Heb ze wel allemaal ingescand... ik zal het dus wel voor de zekerheid doen
Hoi Bedankt! Word het een beetje t zelfde als je ze inscant en af laat drukken? Kopie is nl ook zo saai
ik had ze aan de muur hangen bij youame op de kamer de gordijnen waren altijd dicht maar toch omdat daar altijd de zon op stond zijn ze beetje geel en vervaagt
Ik mijn eigen boek van ikke zitten de echofoto's van toen mijn moeder zwanger was van mij. Zij heeft er niets anders mee gedaan dan ingeplakt en ze zien er nog perfect uit.
als je ze onder kopiereerapparaat legtkun je de pech hebben dat ze direct helemaal zwart worden.......! Ik heb ze ingescand; ze zijn supermooi en eigenlijk veel duidelijker nog dan het origineel. je kunt papa, opa'sen omá al vast een foto geven. Je kunt er dan ook leuke dingen mee doen als bv in een fotoprogramma in je buik 'slepen' etc wees maar creatief.