Ik denk haast dat je dan 4 streepjes moet zien 2 voor de buitenste lipjes en 2 voor de binnenste lipjes. En dan tussen die streepjes zitten die lipjes
De binnenste schaamlipjes zijn vaak als 1 streepje te zien. Wij hebben het geslacht 4 keer op een echo gezien en alle keren waren er 3 streepjes te zien en werd dit ook zo door de echografiste benoemd.
In mijn album staat onderaan een foto van onze zoon met 17 weken. Met 20 weken is dit nogmaals bevestigd. Groetjes MB2005.
oh waarom wil ik het zo graag weten en mijn vriend niet..........als ik al die echos zie.. ik moet er nog een poosje op wachten
@mrklb1 waarom vraag je niet aan die persoon die die echo maakt of ze het op wil schrijven dan weet jou mannetje het niet en jij wel :-D heeft mijn zwager toen ook gevraagd, hij wilde het wel weten en zij niet dus dat was DE oplossing hihihihi groetjes van mij...
had ikal over na lopen denken maar ik flap het er toch wel perongeluk uit.. en ik zou zo iets nnatuurlijk heel graag samen doen met vriend.. maar toch bedankt voor de tip..
Ik wilde kijken naar foto's in jullie albums, maar hoe moet dat? Lukt me namelijk niet... Ik krijg over 2 weken mijn volgende echo, ben dan21 wkn... Groetjes Dee