Die 3d/4d echo's zijn echt mooi! Ik wil het ook wel, maar ons geld is bijna op. Hihi, door alle grote aankopen die er ook bij horen deze maanden. Ik heb komende maandag de 20 weken echo. Zo spannend! We zijn hier aan het aftellen, de dagen kruipen nu voor mijn gevoel voorbij. Het mag wel wat sneller gaan.
Prachtig die 3/4 D echo's wij mogen binnenkort ook gaan en deze was van gisteren : Bekijk bijlage 79311
hey, ook ik wil graag ons kleine wonder showen hier deze echo is gemaakt met 12 weken en nee, we krijgen geen pinokkio het is zijn handje wat bij zijn neusje ligt Bekijk bijlage 79574
Net een echo gehad Ik ben nu ong 7 a 8 weken... over twee weken nog een dan weten we de precieze termijn Was uitwendig hartje gezien en gehoord... Zagen de echo's van meiden van 7 weken er ook zo uit vind hem wel vaag maar komt denk ik omdat het uitwendig was
Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Wat was het weer bijzonder. We hebben genoten van de kleine. Alles is goed, qua groei loopt hij/zij zelfs iets voor. Het geslacht blijft voor ons een verrassing, we willen het nog niet weten.
vandaag echo laten maken http://i46.tinypic.com/mwwgpj.jpg bleek 9 weekjes en 4 dagen te wezen ipv 10, achja! als je m uitvergroot zie je 2 zwarte stipjes en in tmidden net een neus of het je aankijkt! best schrikken haha maar kweet dat die 2 streepjes de kaakjes zijn! zie je beter als je uitvergroot