Onze Boef met 19wk & 6dg. Deze week eens bellen voor een pretecho, want ik ben toch wel erg benieuwd hoe deze boef er in het 3/4D uitziet!
leuk topic! ik heb de echo een beetje bijgeknipt. Een collega van mijn vriend zei dat het een jongetje zal worden, maar dat is nog helemaal niet te zien met ongeveer 9 weken
Heerlijk onderwerp, zo leuk om al die kleine mensjes in wording te zien.... Hier vorige week een 3d echo bij 25 weken...zo leuk om te doen....het blijft een gek idee dat dit in mijn buik zit
Prrrrrrachtiiiiiiiiiiiiiiiiiig dames Kom hier al niet teveel kijken want krijg dan ook telkens goesting voor ons beebje te kunnen zien , maar morgen is het zover voor de allereerste keer een pretecho
en een 3D foto met 25 weken echt super leuk vond ik dat om te doen wat is het toch leuk om al die echo's te zien! echt een goede uitvinding is dat geweest zeg
Hier beelden van ons prutsje 19 weken 6 dagen , al spelend met handje naar mond toe : Bekijk bijlage 84270
Nou mag ook hier mijn 3d showen op een is de kleine meid aan het lachen zo ontroerend om te zien. hier lacht ze.