echo foto's plaatsen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door moppie 1279, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk om al die echo's te zien, blijft wonderlijk he?

4. emje

emje Niet meer actief

vandaag mijn 3e echo gehad. gelukkig was alles weer goed. kindje is goed gegroeid en ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger :D

5. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0

Echo van vandaag. 9wk en 5dg

6. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het mannelijke bewijs;)

7. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  8. jessy

jessy Lid

13 aug 2010
    10
    0
    0
    huismoeder
    belgie
    onze dochter op 17weken

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik ga mijn echo ook gauw plaatsen!

11. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Jeugdhulpverlener/kindercoach
    Hier een 3d echo. Ze lag met haar hofdje zo beneden tegen de wand dat er te weinig vruchtwater omheen zat voor een mooie foto, nu mogen we terug komen binnenkort. De foto's waren op zich ook niet zo duidelijk, maar in zwart wit hebben we ze meegekregen en die zijn wel mooi vind ik! Wat vinden jullie?

12. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Handjes voor haar ogen, wilde niet op de foto! Oja en waar het pijltje wijst, daar zitten haartjes, dat ze dat ook al kunnen zien :$

13. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Hier lijkt het alsof ze haar vingertje omhoog opsteekt... Toch niet een middelvinger hoop ik ;)

14. bijtjuh16

Wat een mooie foto's! Ze hadden inderdaad duidelijker kunnen zijn maar ik kan hier ook al heel veel van maken hoor! :)

15. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    :DDank je! We mogen woensdag weer voor poging twee. Ben benieuwd! Ik ben het geen straf om nog een keer te mogen

16. bijtjuh16

Nee inderdaad! Wij moeten woensdag voor de 20-weken echo.. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest!!!

17. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    ;)Hoor dat wel vaker! Op mysterieuze wijze was ik voor de 20 weken echo niet zenuwachtig en voor alle andere wel. Best raar op zich, denkend aan het feit dat er tijdens de 20weken juist complicaties ondekt kunnen worden. Hoe dan ook, altijd weer leuk een echo. Succes met de 20weken echo, kan je, je/jullie wondertje weer zien! Komt vast allemaal goed!

Zie nu pas mn rare zin van het berichtje hiervoor: ik bedoel uiteraard dat ik het geen straf vind om nog een keer te 'moeten'

18. bijtjuh16

Haha ik snapte wel wat je bedoelde :) Ik wil proberen er niet teveel aan te denken anders maak ik mezelf helemaal gek. :x
    Heb vandaag een beetje last van steken aan de linkerkant van m'n buik. Net alsof er een steen in zit met een scherpe punt die in je steekt vanaf de binnenkant. En dat maakt me dan weer zo onzeker!
    Laat je woensdag wel even weten hoe het gegaan is? ;)

19. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Dat doe ik, als jij dat ook doet! Die steken klinken als je banden die uitrekken, ik had dat een beetje rond 16 weken, 21 weken en afgelopen twee weken weer. Als je er onzeker over bent even checken bij je VK! Succes en vooral veel plezier woensdag, al kan de 20weken echo wel wat medisch overkomen. Wil je weten wat het wordt?

Deel Deze Pagina