Net de 20w echo gehad en alles was ok! Alleen de echo foto is te groot. Waar kan ik hem kleiner maken?
Bekijk bijlage 102578 Dit was de echo met 11 weken en 5 dagen, ben 5 dagen terug gezet. Had het wel verwacht, vanwege onregelmatige cylcus. Ik ben zo intens blij met deze echo... Vandaag nog bij VK geweest en hartje horen kloppen. Moest toch wel even een traantje wegpinken. Zo bijzonder allemaal!
Hebben jullie allemaal die echofoto's digitaal gekregen ofzo? Want ik heb alleen gewon de foto's zelf mee gekregen.....
Helaas, ik heb ze idd alleen maar als een stukje papier aangekeverd gekregen, en heb al geprobeerd daar een foto van te maken, maar gaat vrij lastig want het weerspeigeld zo....
Mmmmmm ja vooral als de foto's glanzend zijn. Bij ons op het zh zijn ze mat. Mijn avatar is ook een foto van de echofoto maar de foto was wel mat.
Al dubbel bevestigd gekregen hoor maar als dit toch geen jongetje blijkt te zijn.. Hij wilde het ook maar al te graag laten zien!
Hier de beeb bij 21 weken... recht in zijn gezichtje! Haha, net een wipneusje he, alsof zijn gezichtje tegen het echo apparaat aangedrukt wordt!
Gisteren de eerste echo! Ik dacht 10+2 te zijn maar was 9+5 Kindje zag er goed uit, nog iet wat darmen in de navelstreng maar dat was volgens haar normaal. Hartje klopte goed en het maagje was gevuld! Ik ben zooooo opgelucht! Hier 2 van de 4 toch wel mooie echo's ondanks dat het nog zo klein is! Hier zie je het kindje van boven de vlekjes zijn o.a. de oogkassen tis net een klein spookje zo haha