Toch wel? Dit was het enige goede kiekje die ze konden maken. Navelstreng zat ook tussen de beentjes. Vandaag mocht ik weer terug. Maar nu lag die in een onmogelijke positie. Kon niet echt goed zien wat het was. Er was wel duidelijk steeds een uitstulpinkje, maar niet echt heeeeel duidelijk in beeld. Wederom lag de navelstreng tussen de benen.
Ik lees altijd stiekem mee op het forum en heb nog nooit zelf wat neer gezet, maar ik dacht, laat ik ook eens wat delen Ik hoop ik het goed doe.. Dit is mijn echo van 12wk3d.
Wow wat een mooie echo's! Hier ons wonder, ben er nog steeds stil van..wat een mooi gezicht, zwaaide met zijn armen, schopte met zijn benen en zagen zelfs ook zijn neusje en kaken. Echo met 11.1 (dacht zelf 10.5)
Ik kom er ook even 1 "spammen" hier! Bekijk bijlage 105811 10 weken en 3 dagen. Deze echo is bij Fontys gemaakt. Volgende week heb ik de termijnecho. Btw hele mooie echo's hier! Liefs, DD
Ons druktemakertje met 11w6d! Ik had niet verwacht dat het al zo mooi en duidelijk zou zijn... *helemaal verliefd*