8 weken echo gehad. Was zoooooo gaaf!!!!! Uitwendig was het niet heel goed te zien, te veel schaduw door m'n volle darmen dus weer inwendig gedaan. Had zich goed verstopt dus was even zoeken maar uiteindelijk kwam het in beeld.... een garnaaltje van 2 cm met een kloppend hartje!! Echt geweldig om die klepjes te zien bewegen, wat een opluchting! Waarschijnlijk ben ik circa 3 dgn verder dan ik dacht, dus scheelt niet veel.
Wat gaaf om al die foto's te zien zeg 6 april hebben wij onze 1e echo en dan niet wachten!!! Eerste weken gaan mij te langzaam hihi Ciao....
Wat gaaf zeg om al die mooie foto's te zien, en nu kan ik eindelijk die ons erbij voegen... 11 en 3 dagen:
Vk heeft nieuwe echo appartauur en dat moet natuurlijk getest worden. Meting klopt overigens niet helemaal, omdat ons kindje niet helemaal recht ligt Echo is vandaag (13W en 6D) gemaakt
Leuk om de echo's te zien, ik mag pas 26 april voor de eerste echo. Volgens mijn vk is het de moeite waarde om te wachten tot de 12de week. Maar dat wachten is best moeilijk!
Mooie echo's allemaal! Dat wachten is het zeker waard het is zo bijzonder om voor het eerst je kindje te zien Al vond ik die weken dat ik moest wachten ook erg land duren hoor Ik mag 7 april weer heen voor een pretecho gaan ze kijken of er een babymeisje of babyjongen in zit dus we zijn erg benieuwd. Liefs