wij hebben vandaag pretecho gehad en wou de deze mooie foto hier plaatsen.. helemaal verliefd op ons kleine mannetje Bekijk bijlage 65813
Wat ontzettend leuk zeg, een jongen en een meisje! Soms hoop ik stiekem dat er bij mij ook twee in mijn buik zitten, lijkt me zo leuk een tweeling! We zien het volgende week maandag.
Wauw wat een mooie echo's! Ik heb er pas één.. (via het beeldscherm gemaakt bij de gynaecoloog, vond het er duidelijker opstaan dan de foto die ik had meegekregen) Bekijk bijlage 66377 Hier was ik 7 weken en 6 dagen..
Onze eerste echo vanmorgen! Baby's hartje deed het al heel goed! We hebben het zelfs al kunnen horen Helemaal verliefd! 8+3 weken
Hey wat leuk zeg Ik zal de mijne ook ff plaatsen Deze zwangerschap was spontaan gekomen Mijn zoontje was toen 3 mnd en 1 week of 2 weken oud Dacht zelf dat ik zo rond de 8 weken was Maar op de echo bleek 6 wkn en 6 dgn te zijn Me eisprong was toch een week later opgeschoven
Mooie foto's allemaal!! Ik kan niet wachten tot dat ik van die mooie foto's heb! . a.s. maandag heb ik de eerste echo, ben dan 7 wkn zwanger. Maar ja,..echt veel valt er dan nog niet te zien. Dus nog ff geduld hebben!
En de 20-weken echo daarna geen echo's meer Moet nog afspraak maken voor een 3d/4d echo Hier komen ze
Ik mag over vier dagen, kijk er erg naar uit maar ik vind het ook erg spannend. Hadden jullie dat ook, dat je je niet kunt voorstellen dat er een kindje in je buik zit? Ik denk steeds, straks zien ze helemaal niets en is er niets. Pff, slaat ook nergens op. Want had heel hoog hcg, vier testen gedaan waaronder die van moeders voor moeders. En daarbij krijg ik een buik. Maar toch ben ik zo onzeker. Word er gek van!