Echo foto's van het "fout" voorspeld geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Imraan2011, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

12 okt 2010
    121
    0
    0
    Wie heeft (nog) de echo foto's waar een verkeerd voorspeld geslacht te zien is?
    Ik heb hier eentje van internet geplukt.
    Dit zou een meisje zijn volgens de echo, maar het werd een jongentje bij de geboorte:

2. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

12 okt 2010
    121
    0
    0
  3. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Met hoeveelweken zijn die foto's gemaakt en hoe oud zijn ze?

4. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

12 okt 2010
    121
    0
    0
    De 2e met 24 weken. Die eerste weet ik niet.

5. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Vroeg me af of de foto's pas zijn gemaakt of een paar jaar geleden? De apparatuur is tegenwoordig flink verbeterd.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind dit zelf ook een jongentje. hij heeft duidelijk een balzakje bij zijn onderkantje. die schild zeg maar.

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb er helaas geen foto's van maar onze meid was een jongfen kwamen erachter met 32 weken,

8. Chai

Chai Niet meer actief

Hier heb ik dus nachtmerries over soms, heb al best veel met roze erin. Straks blijkt het inneens een kereltje te zijn, ohjeej!!!
    Lijkt me zo zonde van het geld dan moet ik best veel nieuw kopen, ahaha.:D
    Voor de rest lijkt het me allebei even leuk een meid of een jongen.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat lijkt me echt zo erg!!! Ik was er ook zo bang voor! De fout wordt vaak gemaakt dat een meisje toch een jongetje blijkt te zijn dus toen wij met 17 weken hoorde dat het een meisje zou zijn, was ik nog niet zeker. Durfde ook nog niet vanalles te gaan kopen. Met de 20 weken echo werd er weer een meisje voorspeld en toen werd ik wat zekerder. Toen het vervolgens met 28 weken ook nog een meisje was, moest het haast wel... En dat was het dus ook! Een flinke dame! Gelukkig maar want haar kamertje is zo roze als roze maar zijn kan hihi...

Maar TS hadden jullie ook al het kamertje enzo aangepast aan een meisje of hadden jullie een neutraal kamertje? Want dat is een duur geintje als het het andere geslacht blijkt te zijn!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ppff daar krijg ik ook de kriebels van hoor!! Heb mezelf voorgenomen tot iig de 20 weken echo nog niet belachelijk veel roze te kopen maar je stelt je toch ergens op in en gaat daar al helemaal naar leven! Een jongen had ik net zo leuk gevonden hoor, maar zo'n plotse verandering is niet handig! ;)

11. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zulke topics zijn niet goed voor mij hahah...

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hihih nee idd. Meisjes blijken wel vaker jongens te zijn als ze geboren zijn, andersom komt niet zoveel voor ;) Eenmaal een piemeltje........hahaha

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Toevallig een kennis van ons, schreef op hyves dat ze zo blij waren dat ze een dochter zouden krijgen (hadden een pretecho gehad)
    5 dagen later hadden ze de 20 weken echo en was de dochter toch overduidelijk een zoon :D

14. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

12 okt 2010
    121
    0
    0
    Dat is dan even omschakelen.
    Het kan ook zijn dat juist die 20 weken echo het fout heeft qua geslacht?

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Daarom geven ze nooit 100% zekerheid.

16. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt echt gek van mezelf...
    Ken zoveel mensen die met de geslachtsbepaling gehoord hebben een meisje en bij allemaal was het zo...

Ik verwacht nu toch weer dat ze een meisje zullen zeggen (als het zich laat zien 23-12)
    maar... bl;ijf toch twijfelen tot de 20 wkn echo...

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het gaat ook echt niet zo gek vaak mis hoor. Ok, bij mij wel. Maar ik hoor het zelf ook niet vaak. En je kunt altijd met 24 weken oid een pretecho met 3d laten doen. Volgens mij kun je het dan goed zien (als ie er goed voorligt natuurlijk :) )

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Het scheelt dat ik elke 4 weken een echo krijg dus als ik de 20 weken echo heb gehad en die van 24weken ja dan moet ik het toch zeker weten wat het is. Nu weet ik het overigens nog niet want de gyn deed er met 16weken geen uitspraak over hihi.

xxx joyce

19. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    hihi hier krijg ik het ook wel benauwd van hoor :D Niet dat een zoontje niet welkom zou zijn maar ik ben wel echt ingesteld op een meid. En dan heb ik het niet over kleertjes of kamertje (want die komt er pas in het nieuwe huis na de geboorte) maar gewoon over het beeld wat ik er al bij heb met naam e.d.

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Met de 20 weken echo zei de echoscopiste 60% meisje .. Het was echt niet goed genoeg te zien en ze draaien elke keer weg ... Met de oudste he ik dan PE gehad en 1 lieve gyn wilde nog even naar het geslacht kijken met 36 weken.. En ja hoor een jongetje !! Maar toen ze nog eens wilde kijken draaide ze zich weer om en liet niets meer zien ....

40+3 weken ben ik bevallen ..De verloskundige zei tegen mijn man, heb je gezien wat het is .. Hij heel trots, ja het is een meisje !! Ikke weer, Hoe kan dat nou?? Maar ben er heeeeel blij mee hoor haha ...

Nu krijgen we zeker weten een dochter 4 keer heeeeeel goed gezien ... Hoop ik ;)

Deel Deze Pagina