voel/merk helemaal niks meer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hallo,

    a.s. do. avond heb ik een echo bij de vk! Kan bijna niet wachten... ook al heb ik vorige week di. al een korte pret-echo gehad op mijn werk... ik heb het hartje toen zien kloppen en alles zag er goed uit!

    Maar ik zal ontzettend gerust zijn als ik 't vruchtje do. weer kan zien en dat ie dan gegroeid is en het hartje weer zie... ik voel/merk namelijk helemaal niks op dit moment... ik ben een paar weken geleden wel wat misselijk geweest en ik heb nog steeds wel iets gevoelige borsten EN ik ben nog steeds niet ongesteld en er zijn ook geen aanwijzigen dat 't fout ZOU zijn, maar toch... ik maak me zorgen, raar is dat, he!? Ik zou juist blij moeten zijn dat ik geen vervelende kwaaltjes heb...

    Ik denk dat er bij hoort als je nog niet over die beruchte 12 weken-grens heen bent...

    Ik hou jullie op de hoogte!

    Liefs Niki &x
     
  2. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi niki, ik heb nu echt hetzelfde, alleen heb ik nog geen echo gehad, ik ben niet meer misselijk, wel last van mijn borsten (en goed ook :oops: !), veel last van mijn onderbuik/darmen, maar verder helemaal niets. Inderdaad ook misselijk geweest, het zal allemaal wel loslopen.....
     
  3. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Niek,

    Heb je wel binnenkort een echo? Of pas over een tijdje?
    Het was zo fijn om te zien, joh! Ik ben benieuwd hoe je dat ervaart...

    Gr. Niki
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    8 februari, dus tel echt af nu, ik heb ook op mijn werk en echo-apparaat, maar wil eerst even weten of alles goed is, maar de verleiding is soms erg groot.
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Niki,
    Zit je bij Schrouff?
    Gina
     
  6. lisacar

    lisacar Actief lid

    Hi meiden. Ik herken dit erg goed. Soms voel ik ook wel eens een dag wat minder van m'n kwaaltjes en dan maak ik meteen zorgen. Over het algemeen voel ik me elke dag behoorlijk beroerd/moe en zelfs dan maak ik me nog zorgen. Eigenlijk zou je blij moeten zijn als je je goed voelt, maarja........... Soms heb ik ook nieuwe dingen/pijntjes en dan vraag ik me meteen af of dit wel goed is. Voel me dan zo'n enorm zeikwijf.....! ha ha...

    Ik heb al 2 echo's gehad en krijg er as. vrijdag weer een. Ben nu al behoorlijk nerveus en kan natuurlijk niet wachten tot vrijdagochtend. Ben dan net 10 weken en hoop dan een lief klein mensje te zien dat zich zelfs al kan bewegen.

    Ik zit er aan te denken om na vrijdag een belly talk te huren. Dan kan ik regelmatig naar het hartje luisteren en dat zou moeten geruststellen.....
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    waarom ben jij al 3 x dan voor de echo geweest? ik heb er echt om gesmeekt, maar ik mocht niet eerder :(
     
  8. lisacar

    lisacar Actief lid

    Omdat ik een medische historie heb. 2 miskramen gehad jaren geleden, daarna jaren geprobeerd zwanger te worden zonder resultaat. Door de hele medische molen, op de wachtlijst voor inseminatie en ineens toch spontaan zwanger geworden. Omdat ik nog in het ziekenhuis zit, val ik onder de reguliere controles daar en die zijn wat frequenter en eerder dan normaal.

    Kan me voorstellen dat je ervan baalt.

    Gaat het verder goed met je?
    Voel je je goed ? Is het je eerste zwangerschap?
     
  9. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat vervelend allemaal zeg, dan begrijp ik wel dat jullie voorrang krijgen, je bent helemaal bang als je dit allemaal eens meegemaakt heb. het is mijn eerste zwangerschap en tot nu toe maar 10 dagen een beetje misselijk geweest, wel erg moe, nu eigenlijk helemaal niets meer. Merk wel dat als ik veel gedaan heb of gesport heb dat ik wat last van mijn onderbuik heb. succes met je zwangerschap en hopelijk gaat alles nu goed..
     
  10. lisacar

    lisacar Actief lid

    Dank ! En jij ook succes volgende week. Wel leuk dat we allebei bijna net zo ver zijn, scheelt maar 1 dag.....
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    volgende week hoor ik of ik misschien 10 dagen verder ben, dus inderdaad 1 dag verschil of 11 dagen, maar denk zelf dat dit wel klopt.
     
  12. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Gina: ken jij Schrouff?
    Kom je ook uit omgeving Venlo?
    Oh ja, ik ben bij Schrouff, ja... dat was je vraag!
    mevr. Schrouff heeft mij, m'n broertje en al mijn nichtjes en neefjes van mijn moederskant mee ter wereld geholpen. Zit nu bij haar dochter, zij zelf is met pensioen, dat zal je wel weten...
    Ik zag haar vorige week nog zelf, dat was wel erg leuk, natuurlijk!

    Gr. Niki
     
  13. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, mijn 2 kinderen zijn gehaald door Magda Vandeput (zij had toen dienst).
    Als alles goed is met deze zwangerschap komen we elkaar misschien nog wel tegen in de praktijk.
    In ieder geval succes donderdag.
    Groetjes, Gina
     
  14. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik ben over de magische grens heen....Maar toch....Ik heb 3 weken geleden een echo gehad. En ga pas volgende week weer naar de VK. Natuurlijk zijn de zwangerschapskwaaltjes niet minder, , denk ik zelfs soms de baby al te voelen, maar toch ben ik pas weer gerust als ik het hartje gehoord zal hebben!

    Ik dacht ook de 12 weken een magische grens was, maar ik merk nu, dat er telkens dingetjes bij komen waar ik naar uit kijk: het groeien van de buik, het echt voelen van de baby, nog eens een echo...

    Dus helaas dames, ik denk dat dit gevoel blijft, tot je je kleine wonder gezond en wel in de armen houdt! En dan zijn er vast weer andere dingen om je zorgen over te maken....
    :D
     
  15. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Ook ik herken dat gevoel van onzekerheid.. De eerste echo bij 9 weken (ivm miskraam en extreme onzekerheid tgv daarvan) liet een klein cashewtje met kloppend hartje zien maar ik kan niet wachten tot volgende week woensdag en donderdag want VK en 12-weken echo!

    Liefs, Chantal
     
  16. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Veel succes morgen bij de echo Niki, hou ons op de hoogte, hoop dat alles goed is!!

    Liefs Angela.
     
  17. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Vanavond is het zo ver!!
    Ik heb er ontzettende zin in, maar dat kunnen jullie je wel voorstellen..

    Ik zal jullie op de hoogte houden!

    @angel: waar uit Limburg kom je precies als ik vragen mag?

    Liefs Niki & xje
     
  18. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik zal voor je duimen Niki, geniet ervan!!

    Ps. Ik kom uit Sittard ;)

    Liefs Angela.
     
  19. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik dacht misschien kom je uit Noord-Limburg, misschien wel bij mij uit de buurt... maar Sittard, nee... dat is toch een eindje uit de buurt...!

    Gr. Niki
     
  20. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Veel succes vanavond!!
    Ben erg benieuwd...
    Gina
     

Deel Deze Pagina