Hallo Allemaal, Ik ben nu 19 weken in verwachting. Wij zijn wel erg nieuwsgierig wat andere mensen denken of het een jongen of meisje is? (Als het maar gezond is) Groetjes
Deze foto is bij ons met de 20 weken echo gemaakt. Deze foto heb ik toen ook gekregen en iemand zegt dat hier het geslacht op zichtbaar is. Klopt dat volgens jullie ook? Ik zie dat namelijk niet. We weten het geslacht overigens wel hoor, maar dacht dat ik deze foto wel kon laten zien zonder dat iemand het zag. Beetje dom misschien geweest?
ik denk een jongetje maar ben hier niet zo goed in dus weet het niet zeker! maar verwacht dat het voor sommige die hier wel beter in zijn om het te zien het wel kunnen zien inderdaad.
mooie echo's allemaal vind het altijd leuk om te zien. hier 2 van onze knul met de 20 weken echo, in mn album staan er nog een paar
ik wil ook graag een foto met jullie delen, want zo'n mooie echo heb ik (zelf) nog niet eerder gehad met 9,1 week vandaag dus 9,2 week
@Ambrose die is idd heel mooi zeg!! Gefeliciteerd! @Zonzon die van jou is ook al zo mooi duidelijk!! Ook gefeliciteerd!
Wat een mooie foto's allemaal! Echt prachtig om te zien. Hierbij 2 foto's van mijn echo bij 8+6 inwendig. Ben een trotse mama