wat is dat schattig, die 3d foto's. Je ziet echt dat gezichtje en uitdrukkingen en wat die kleine doet... Wat zul je blij zijn, nu je dat lieve snoetje hebt gezien.
Echo's van afgelopen dinsdag was daar 13 weken zwanger.. Nu weer aftellen tot vrijdag.. Kan niet wachtte!
Deetje, zo zag mijn eerste er ook uit hihi! Hier die van vandaag, heb een termijnecho gehad. Heb er twee naast elkaar geplakt. Bekijk bijlage 289661
Kruidnootje: Wat mooi zeg!! En je bent nu dan 9 weken? Ik krijg over 2 weken mn volgende echo bij de verloskundige.. Dan ben ik als het goed is 8 weken en 2 dagen.. Ben benieuwd. Vandaag was bij gynaecologie.
Hier een foto van vandaag, ik zou 8.2 weken zijn maar ze konden slecht bij t kindje komen (ook vaginaal) dus dit was het beste wat ze er van konden maken voor dit moment. Ook het meten ging niet vanzelf door het slechte beeld en ze kwamen nu uit op 7.3 weken. We hebben wel een kloppend hartje gezien en moeten nu 3 weekjes wachten op de volgnde echo die dan hopelijk beter is. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=289709&stc=1&d=1354308209
Vandaag naar de VK geweest, en ik ben 1 week precies terug gezet. Hier ben ik volgens haar 7 weken. (uitwendige echo)
Leuk al die echo's! Kom de mijne ook effe spammen. Was gister voor de tweede echo,en ik ben bijna een week vooruit gezet! Kleintje bewoog zelfs al, ben weer verliefd
Hoera kan weer een foto plaatsen! Vandaag een pret echo gehad met 17w6d. En wauw wat bijzonder! De baby voor het laatst met 10w4d, dus het was echt een groot verschil! Hartje mooi zien(en horen) kloppen, ruggengraat, ribben, teentjes en vinger geteld, hersens gezien echt heel mooi! Ook de kleine in 3d bewonderd