Ik ben benieuwd of hier meer mensen naartoe zijn geweest? Het is volgens mij nog niet zo bekend, pas sinds aug. 2011 open ook. Wij vinden het een aanrader, aardige vrouw en leuke knusse praktijk. Wij hebben er de geslachtsbepaling laten doen, waarvan ik hoop dat over ruim 2 weken bevestigd te krijgen. We willen misschien nog terug voor een 3d-echo. Wat zijn jullie ervaringen en waarvoor zijn jullie geweest?
Ik zit net te kijken en zie dat ze op groupie nu een super aanbieding hebben denk dat ik dat maar eens ga bestellen...Echopraktijk de Linde: bespaar 78% in Alphen aan den Rijn
Ik heb ook een goede ervaring met die praktijk. Ik kwam er voor een allereerste echo, die je vanaf 7 weken kan maken bij haar. Helaas was de echo niet goed, maar ze nam rustig de tijd en heeft ook nog mijn verloskundige gebeld. Als ik weer zwanger mag zijn, ga ik er vast nog een keer naar toe voor een pretecho, maar dan niet meer zo vroeg, want dat is best moeilijk te zien uitwendig als m'n buik strak staat van de spanning en m'n darmen blijven bewegen
Ben er geweest voor de geslachtsbepaling en die klopte. Vond het een aardige vrouw, knusse ruimte alleen was ze een beetje stil en weinig betrokken
Ik ben er geweest. kwam er daar achter dat het hartje gestopt was een paar dagen ervoor. Ik was alleen en in tranen maar ze stuurde me gewoon overstuur de deur uit. Heeft nog wel de gyn gebeld voor me. Dat dan wel. Vindt haar niet echt een warm persoon. Beetje kil zelfs.
@nijntje. Bij mij precies hetzelfde. Duurde 5 minuten voordat ze m'n baarmoeder kon vinden. Darmen ervoor en ik was gespannen. Ze moest echt duwen. Deed best zeer. Ik was 9 weken. Had de week ervoor bij de gyn een goede echo gehad met kloppend hartje maar klachten waren ineens weg dus wilde even checken. Nou het voorgevoel klopte dus. Was ook niet goed.
Nare ervaringen meiden, helaas. Nijntje en jennifer dat niet kunnen vinden van de baarmoeder is normaal hoor met dat termijn. Ik kreeg inwendige echo's tot 13 weken. Vanaf de buitenkant niets te zien... Hoop dat jullie snel voor n mooie echo mogen!
Drie weken geleden een geslachtsbepaling bij haar laten doen en vond het super hoe ze het deed. Nam er ruim de tijd voor, langer dan aangegeven en zelf nog even kosteloos 3d mogen loeren. Ik vond haar helemaal niet kil overkomen, maar rustig en nam de tijd om alles goed uit te leggen. Ik vind het een aanrader en ga zelf later nog een keer voor een 3d echo!
Ja Fristi zo heb ik het ook ervaren! Ook geslachtsbepaling, 2 3-d fotootjes meegekregen omdat het er zo mooi voor lag. Veel uitleg ook maar inderdaad een rustige vrouw. Dit heb ik als fijn ervaren. Jullie zijn met n week of 17 geweest aan je banner te zien. Al een bevestiging gehad?
Ja zei ze bij mij ook, ze was erg zeker zei ze. Heeft ook meerdere keren gekeken, tussendoor even wat anders en toen op het laatst nog een keer kijken voor een fotootje van het geslacht. Maar ik zoooo onzeker! Ik heb al 2 jongens en kan het niet geloven!
Haha, ik ken het wel! Hier hebben wij ook eindeloos naar de echo zitten staren, of er echt niets tussen de benen zat. Kindje lag er goed voor en zij was er echt van overtuigd dat het een meisje is, daar gaan we dan maar vanuit! Bovendien heb ik dinsdag mijn 20 wekenecho, toch nog wel even om bevestiging vragen... Leuk, een meid erbij, gefeliciteerd!!
@Jennifer2106. Oh ik dacht dat het aan mijn buik lag dat ze het niet kon vinden, ik was ook zó gespannen. Het deed bij mij ook pijn omdat ze zo hard moest duwen en ook duurde het heel lang voor ze het had gevonden. Maar ik vond haar wel echt aardig en behulpzaam, dus ik zou er zo weer naartoe gaan. Ik moet ook wel zeggen dat ik vlak voor m'n 1e miskraam ergens anders een uitwendige echo heb gehad en toen was ik ongeveer even ver, maar toen was m'n baarmoeder echt in 1x gevonden. En het was nog duidelijk te zien ook. Alleen het hartje was toen inwendig beter te zien. Dus misschien is ze toch niet zo goed in uitwendige echo's maken als je nog niet zo lang zwanger bent
Ik wil een afspraak maken bij haar, ik heb het foldertje meegenomen uit het ziekenhuis. Ik heb nu 3 echo's in het ziekenhuis gehad en wil zo'n 3 en 4d echo laten maken als ik 28 of 29 weken ben