Oh nee toch "( Het zag er toch goed uit kijkend naar het verloop van je zwtesten. Heel erg sorry dat ik je deze hoop nog heb gegeven de afgelopen dagen Heel veel sterkte!!
Geen sorry zeggen! Ik ben juist heel blij met jullie visies. We kunnen allemaal helaas niet de hele dag in een buik kijken wat er gebeurt. Juist door jullie ben ik afgelopen week zonder stress door gekomen. Ja ik heb nog hoop gehad, maar ik was ook wel realistisch genoeg om wel te beseffen dat het fout kon zijn. Alleen heb ik geen stress week gehad. Daar ben ik jullie dankbaar voor. Dus echt geen sorry zeggen Nu hoop ik vooral dat ik snel mag beginnen met medicatie. Het idee dat er een dood kindje in mn buik zit is wel vreselijk. De verloskundige zei dat mijn lichaam het eigenlijk heel goed gedaan heeft omdat het kindje dan waarschijnlijk niet goed was. Omdat het wel ingenesteld is en een hartslag had vorige week maar mijn lichaam besloten heeft dat dit niet door moest zetten. Geen idee of het waar is maar het voelt wel goed om er op die manier naar te kijken. Hoe verdrietig ook want ben vreselijk verdrietig
Precies zo gehad. Ook kloppend hartje week later niet meer. Alleen bij mij kwam het niet los en moest alsnog curretage. Moet je na gaan hoe goed t genesteld zat. Hoop dat een curretage je bespaard blijft. Ik vond t idee dat ik een dood kindje in mn buik had niet eens zo erg. Vond het fijn dat ik nog even zo dichtbij kon zijn en nog heel even t afscheid uit kon stellen. Sterkte met verwerken.