Ik ben donderdag 9 weken zwanger en heb nu al vreselijke rugpijn. Het is een zeurderig gevoel onder in mn rug.. wie had dit ook zo vroeg? Nog tips?
Gelukkig had ik niet met 9 weken al rugpijn ik ben nu 16 weken en het begint nu bij mij te komen, rechtsonderin vooral. Krijg er ook goed last van als ik bijvoorbeeld te lang zit of sta. Soms wilt een warme douche/bad de pijn wel verlichten. en anders een warme kruik. Desnoods een paracettemol
Ik heb er 8 weken mee rond gelopen en bleek toen een blaasontsteking te hebben dat voelt dus anders tijdens een zwangerscap
Ik had vanaf 8 weken bekken klachten / ichias. Hier ook fysio voor gehad. Ik was heel bang dat dit aan zou houden tot 40 weken maar gelukkig waren mijn klachten rond de 20 weken over.
Hier ook vanaf 7 weken zwangerschap rug/bekken klachten. Leek wel wat op een ichias (trok door naar been). Gelukkig, door vele fysiobehandelingen, nu pijn vrij. Het gaat vanaf week 17 weer goed. Soms beetje last door inspanning (te lang gelopen/gestaan) of iets dergelijks, maar dat is logisch. Fysio kan handige tips geven! Echt n aanrader!