Esmee draait sinds een paar maanden veel in bed. Vaak heeft ze even de tijd nodig om in slaap te vallen en huilt dan even. Ik weet dan nooit of ze op de buik ligt.... Ook wil ze de laatste weken proberen te gaan zitten in bed. Hoe doen jullie dit? Esmee ligt in een slaapzak vastgestopt onder de matras zodat ze niet omhoog kan komen, en ze ligt strak onder een dekentje. Maar vaak niet strak genoeg...
Fenneke doet dit ook. Ze heeft een slaapzak aan maar als ze s`morgens wakker is en mij 'roept' dan staat ze gewoon in haar bedje! Ze slaapt dan ook hoe ze zelf wil slapen,op haar rug en op haar buik. Vrees dat je er weinig aan kan doen.
Sam draait zich ook om in bed,.! ik laat hem altijd gewoon op zijn buik slapen.. Want smorgens vind ik hem ook altijd boven in omgedraaid in zijn bed,,! De mijne staat ook in zijn bed als hij niet zijn slaapzak aan heeft..! ik denk dat je erook weinig aan kan veranderen
Ja maar het probleem is dat ze niet op haar buik slaapt. Ze draait wel op haar buik maar kan niet terugdraaien en gaat dan dus ook niet slapen. Ik heb haar net ook in bed gelegd, na een half uur jengelen ben ik naar haar toe gegaan en weer op de rug gelegd. En nu huilt ze alweer 10 minuten....
Safety sleep! Een echte aanrader! Vigo draaide ook erg veel in bed, en constant op zijn buik. Hierdoor sliep hij erg slecht en/of licht (hij was steeds te druk) Sinds we de safetysleep hebben, slaapt hij als een roosje, kan nergens meer naar toe draaien enz. Het is net een kleine dwangbuis voor baby's
Wat Minyaweth zegt Daan ligt er sinds afgelopen donderdag in, en slaapt al een stuk beter!Nog niet helemaal zoals papa en mama dat graag willen maar hij is écht rustiger. Lang leve de safeTsleep! Btw...wel duur in aanschaf (50), maar ook wel op Marktplaats te krijgen geloof ik. Bij onze Prenatal mochten we het zelfs een aantal nachten "testën" en hem evt terugbrengen als het niet goed zou gaan.
Het is mij die 50 euro dubbel en dwars waard geweest! Als ik dit had geweten, had ik er wel 100 euro voor willen betalen
Teun heeft er ook 1 om...zalig al hebben wij nu alleen de band om ziijn buik en niet tussen zijn benen omdat meneer lekker in een slaapzakje ligt. wel willen we nu overdag wat gaan afbouwen.....maar snachts nog niet hoor
zeker heerlijk en smorgens als hij wakker word ligt hij zeker nog 3 kwartier lekker wakker te spelen en brabbelen met zijn knuffel met de band om......kunnen papa en mama ook rustig wakker worden... ben nog steeds blij dat we ze ( we hebben er 2 ) hebben aangeschaft, wel 2e hands hoor...