Hoi meiden, Heb nu drie dagen getest begon met NOD-3. Alle drie de testen waren positief en voor elke dag dus nu één dag voor mijn menstruatie is de test nog meer duidelijker. Maar ik krijg nu af en toe menstruatiekramp het voelt in ieders geval hetzelfde aan. Hoort dit erbij? Groetjes Franka
Ik zou het even afwachten meid, het is nog vroeg en misschien heeft het met de innesteling van het eitje te maken Maar het kan ook een opkomende menstruatie zijn, in beide gevallen zou ik me niet al te veel zorgen maken! Bij mij dacht ik ook aan menstruatie krampen, maar ik was toch zwanger! Dus hou goed moed en maak je niet al te veel zorgen. Groetjes Patricia
Ik las net bij een andere topic dat je kort geleden met de pil ben gestopt en nu al zwanger zou kunnen zijn! Dit is heeeel goed mogelijk, ik ben eind september gestopt met de pil, ik slikte hem al 10 jaar ruim En eind oktober deed ik een test, ik had een paar dagen moeten wachten maar dat kon ik niet hihi Op mijn test kwam een heel zacht roze stipje en de dagen daarna werd deze steeds duidelijker En nu ruim 26 weken nog steeds gelukkig zwanger Dus ook voor jou zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat je snel zwanger ben geraakt, leuk toch? En over die aderen, daar had ik ook last van zeker in het begin bij me borsten en zo. Nu heb ik grote aders lopen op me buiken en boven benen, de ene vrouw heeft daar meer last van dan de ander Ach je moet zo maar denken is voor een goed doel, die kleine beeb in je buik Succes meid, morgen nog een testje zeker? Groetjes Patricia
Hoi, Ja inderdaad, heb nu drie testen gedaan en elke dag is duidelijker maar morgen is mijn BIM dag dus dan doe ik er nog één maar ik neem aan dat ik zwanger ben. Die krampen gingen vrijwel over toen ik naar de toilet was geweest en de grote boodschap had gedaan. Meestal als ik ongesteld moet worden dan heb ik ook zoveel druk op mijn darmen staan dat ik altijd veel naar de toilet moet. Maar nu gingen de krampen weg en heb zo af en toe kleine steekjes in mijn eierstokken vooral recht, moet sinds vandaag meer plassen maar ik heb ook zoveel dorst dus dan is het niet zo raar. Die aders daar heb ik het aan gemerkt of een vermoeden gehad want meestal heb ik ze alleen maar bij mijn borsten wanneer ik ongesteld moest worden maar nu over mijn gehele lijf vooral vanaf onder mijn borsten totaan mijn liezen. Ja kan het bijna niet geloven dat het mij zo snel gelukt is maar ben wel super super blij.
Hoi Patricia, Vanmorgen naar mijn verloskundige gebeld (hier in zweden bel je naar hun om een zwangerschap te bevestigen) maar ik hoefde niet langs te komenkon op mijn testen vertrouwen. Vandaag is mijn NOD dag en heb weer getest een harstikke dikke plus!! Ik had gisteravond weer kramp, echt heftige kramp in 5 minuten en daarna ging het weer over. Zal er wel bij horen mocht het vaker voorkomen zal ik maar moeten bellen. Groetjes, Franka
gefeliciteerd pooh 7605 Je bent zwanger als er een Dikke Plus staat. Ben blij voor je nu mag je gaan genieten van je zwangerschap. liefs loesmari
Hoi Loes, Ja eindelijk. Was wel nerveus gisteren dat ik zon menstruatiekramp kreeg, het trekte echt samen maar nu is meer zeurderig. Lijkt wel of het aan het werken is om de menstruatie tegen te gaan. Of??
Meid menstruatieachtige krampen horen er bij hoor, over een paar weken zal het wel minder gaan worden. Gefeliciteerd!
Hoi Franka, gefeliciteerd meid met die dikke plus, dus toch zwanger! En die krampen die horen erbij hoor, had ik ook dacht echt dat ik het zal worden. Geniet er nu maar lekker van, al ben je wel moe en loop je je gek naar het toilet haha Groetjes Patricia
Hoi meiden, Bedankt hoor. Men wordt zo zenuwachtig met alles wat je gaat voelen en extra voelt natuurlijk, je zit er de gehele tijd op te letten. Vandaag heb ik er geen last van een klein beetje steekjes. Het wordt het een spannende tijd voor ons allemaal!
Ik heb bij de eerste zwangerschap ook menstruatieachtige krampen gehad, werd zelfst 1x midden in de nacht wakker van behoorlijke krampen die toen 10 min. duurde ik had het toen allemaal niet in de gaten en dacht dat mijn menstruatie opgang kwam. Al vond ik die krampen destijds wel erg heftig voor menstruatie. Een week later was ik nog steeds niet ongesteld, bleek ik zwanger te zijn In deze zwangerschap heb ik ook krampjes maar dat zijn lichte krampjes die je ook voelt als je ongsteld word. Maar toch ben ik nu ook weer ruim 6 weken zwanger.
Hoi, Ja het zal er allemaal wel bij horen maar automatisch maak je je ongerust omdat het zeker je eerste zwangerschap is. We houden elkaar op de hoogte hier van hoe en wat. Groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap, want daar mag je wel vanuit gaan. Ik heb de eerste 6 weken van mijn zwangerschap ook menstruatiekrampen gehad in buik en onderrug. En enorme last van mijn darmen. Deze week is het voor het eerst weg. Dat hoort er dus gewoon bij! Geniet ervan! Groetjes Suusje
ik had dat ook hoor. er gebeurd ook vanalles in je buik en er zit nu een klein wezentje in dat zich ff goed wil gaan innstelen natuurlijk. het is altijd afwachten natuurlijk! succes!
Hallo, ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook last van menstruatie-achtige krampen. Verder nog niet echt misselijk geweest, wel ontzettend moe. Morgen ga ik een afspraak maken bij de VK.
Hoi, De krampen zijn best afgenomen, voel me nu meest gespannen rond mijn eierstokken en baarmoeder. Wordt wel veel wakker van pijn in mijn onderrug wanneer ik veel in één positie lig. Gisteravond een vlaagje misselijk geweest, kreeg ineens een dik gevoel in mijn keel bah was wel wat akelig maar ja hoort erbij. Had ook een hongergevoel maar had geen trek in eten. Zoals gezegd we moeten afwachten en door de periode heen hopelijk zijn deze gauw voorbij.
Ik heb het ook allemaal. Ben net zwanger van de 2e, bijna 5 weken. Heb nu steeds krampen en hele rommelige darmen. Bij de eerste had ik dat ook tot zo'n 10 weken. Vannacht had ik zelfs last van m'n zij, d.w.z. inwendig, tegen de rand van m'n bekken waar de baarmoeder zit. Dat is wel erg vroeg, maar goed, er gebeurt daarbinnen ook verschrikkelijk veel. Maandag tijdens het sporten en de buikspieroefeningen kreeg ik spierkramp binnen in mijn onderbuik, ben maar gestopt! Ze zeggen wel dat alles met een volgende zwangerschap sneller gaat en groeit... Ik geniet er eigenlijk wel van. Voel ik tenminste dat er iets in me groeit. Sterkte met alle zwangerschapskwaaltjes en gefeliciteerd!
Bij mij is het allemaal afgenomen en voel me hier best onzeker door. De soort menstruatiepijn komt en gaat een beetje maar voel het bijna niet nu ik in de 7de week ben. Heb ook af en toe maar last van mijn borsten maar verders voel ik dus helemaal niets. Heb afgelopen maandag nog maar eens een test gedaan ja zo onzeker ben ik hierdoor maar die geeft telkens zwanger aan dus het zal wel, kan er alleen nog niet echt van genieten omdat ik niet zoveel voel. Eigenlijk moet ik zeker blij zijn dat ik geen klachten heb maar al is het maar iets die het bevestigt.
ik voel ook niet zo veel, mijn misselijkheid was sinds gister een stuk minder, ik heb alleen de hele dag honger. en als ik flauw ben dan moet ik snel wat eten anders word ik heel slap. maar ja, je bent nog in het begin, dus zolang je niets voelt en ziet is het soms allemaal gewoon nog heel onwerkelijk. ik snap alleen niet dat sommigen steeds maar weer testen kopen, het lijkt mij een beetje zonde geld?
Had eerst ook menstruatiekrampjes en een ontzettende honger de hele dag vanaf de bevruchting eigenlijk zoiets. heeft ongeveer 2 weken gerommeld in mijn buik en toen was het over. Nu begint de extreme honger ook weer af te nemen, gelukkig maar want ik werd al dikker ervan