eerste echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door blackrose88, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Nou gister was het zover, gister had ik me eerste echo en het ging echt zo goed :)
    Door me onregelmatige cyclus was er niet bekend hoelang ik zwanger was maar het vermoeden was 4a5 weken,
    Ik ging dus naar de vk met vermoeden alleen een zwart zakje te zien maar eenmaal dat de echo begon waren we super blij,

Ik ben namelijk al 6 weken zwanger EN we hebben het hartje zelfs al gehoord,
    me vriend en ik zijn echt helemaal in de wolken :)

27 maart hebben we onze 2de echo heb er zo veel zin in :)

ja misschien beetje onzin topic maar wou het gewoon ff delen met iedereen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Top! Gefeliciteerd!

3. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    gefeliciteerd meid!!! :)

4. Derbi

Derbi Niet meer actief

Tuurlijk geen onzin meid! Hartstikke fijn, het is toch altijd spannend zo'n eerste echo. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

5. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Gefeliciteerd lekker genieten!!

6. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Eerste wat ik vanmorgen deed na het opstaan was de echo pakken en er ff naar kijken :)

Wat ik me eigenlijk afvroeg, 27 maart moet ik weer heen, ben dan 10 weken maar wat kan je eigenlijk zien bij een 10 weken echo?

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Top! Gefeliciteerd :)

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    bij tien weken heeft het nog best wat weg van een garnaaltje/kidneyboon maar wij konden al wel de armpjes en beentjes zien :) En je ziet ook wel welke kant het hoofdje is. Met termijnecho met 12 weken zagen we al echt een klein ieniemieniemensje

9. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ja als ik 10 weken ben moet ik dus heen en bij 14 weken ook,
    Heb nu al zo veel zin in de 27ste

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Gefeliciteerd! :D

11. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd wat super leuk !!
    Ik heb ook een langere onregelmatige cyslus gehad, volgens idicatie ben ik rond 7/8 weken, ik mag donderdag voor mijn eerste echo en ik ben zo blij !! Super spannend, ook om te weten hoe ver ik nu echt ben :D en het openbaar te maken.....kan niemand onder ogen komen (fam weet het wel ).
    Xx

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    super. vandaag eerste echo gehad. 10+1 als je van menstruatie uitgaat. echter dacht zelf al iets korter, inderdaad 9+3. Mooi hartje en was echt goed te zien! Vond het heel bijzonder. Over twee weken weer.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb beide keren mijn eerste echo bij 10 weken gehad. je ziet dan echt al een heel mensje! Wel klein, maar heel herkenbaar met hoofdje, ruggengraatje, ruggetje, armpjes, beentjes. Eigenlijk zit alles er al wel op en aan. Ik vond het enorm ontroerend.

Deel Deze Pagina