Vooral zijkant borsten pijnlijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefje, 15 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Van veel mensen hoor ik dat ze zere borsten en vooral ook gevoelige tepels hebben. Ik heb sinds een paar Dagen juist last van de zijkant van mijn borsten, heel raar. Vooral 's avonds gaan ze daar heel gevoelig worden en is het geen prettig gevoel als ik er tegen aandruk. Ook voelen ze vooral 's avonds zwaarder aan... Herkent iemand dit?
    Ik hoop natuurlijk dat het een zwangerschapsverschijnsel is.
    Voor mijn onge had ik normaal iets gevoelige tepels. Daar heb ik nu eigenlijk geen last van.
    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep ik ken het.. als je je bh uit doet pfff zeeeer. Heb het in een paar cycli gehad... helaas was ik nooit zwanger..

    sterkte..het voelt net lekker!

    groetjes
     
  3. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Dank je.
    Ik moet ook maar niet teveel hopen....Best moeilijk hoor!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vreselijk moeilijk! Je wilt dit gewoon zo graag.
    Als ik 1 ding heb geleerd in het afgelopen half jaar is dat je gewoon maar moet wachten, en nergens je aan vasthouden.. is erg moeilijk.. maar maakt dat als je straks wel ongi word..dat je niet zo erg verdrietig bent.

    groetjes
     
  5. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk.
    Dit is ook nog maar mijn 3e ronde dus ik houd rekening met een teleurstelling.
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Bij mij is dit juist een teken dat mijn ongi eraan komt. Ik hoop voor jou dat het anders is, iedere vrouw is immers anders, maar wees voorbereid op een teleurstelling meid, dan valt het minder zwaar op je dak.

    Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!

    Liefs,
    Anouk
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Eefje,

    Heel herkenbaar, die pijn aan de zijkant van je borsten. In mijn geval was ik zwanger; als ik 's avonds mijn bh uitdeed, was het net of mijn borsten 10 keer meer wogen, zo'n zwaar gevoel. Maar goed, dit pijntje was bij mij, en zegt niet veel over jouw pijntjes. Afwachten maar en succes!!
    Liefs, Lise
     
  8. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht rustig af...
     
  9. Baloe

    Baloe Nieuw lid

    17 jan 2006
    4
    0
    0
    Kan het ook zijn dat je een paar dagen na de bevruchting al last hebt van je borsten? Mijn borsten zijn licht gevoelig. Pijn kan ik het niet noemen, want ik kan ze gewoon aanraken. Het zit meer aan de binnenkant, soort branderig gevoel zeg maar. Weet iemand wat dit is? We zijn al 5 maanden bezig om zwanger te worden, maar dit heb ik nog niet eerder gehad.
     
  10. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had het altijd vlak voor mijn ongi, de pijn die ik er nu aan heb is duidelijk anders dan wat ik altijd had, soms moet ik ze gewoon ondersteunen (vooral 's nachts als ik moet plassen) :oops: , gelukkig is het voor iedereen anders, dus wie weet!
     
  11. Baloe

    Baloe Nieuw lid

    17 jan 2006
    4
    0
    0
    Vanaf wanneer kreeg jij last van je borsten?
     
  12. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    normaal gesproken dus een week voor mijn ongi. De laatste keer duurde het langer en ik denk een week nadat ik positief testte begon het een beetje en werd het steeds erger. Toch denk ik dat het bij iedereen verschillend is. Mijn misselijkheid kwam ook met 6 weken en het gaat nu steeds beter, net als mijn moeheid.
     
  13. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    hey jah ik heb ook pijnlijke borsten ook vooral aan de zeikant en het gevoel dat ze zwaarder zijn maar van mij is het niet zeker of ik zwanger ben ja of nee :(

    ik hoop voor je dat het een zwangerschapverschijnsel is

    kuzz
     
  14. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik had ook nooit last van mijn borsten; echter deze keer heel gevoelig vooral aan de zijkanten en jeukende tepels. Maarja ik was niet zwanger, dus het zullen de hormonen wel zijn.
     
  15. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    kan ook van het ontpillen zijn!!
    dat vertelde de dokter me!
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    denk niet dat ster na 6 rondes nog aan het ontpillen is.
    Denk gewoon dat het in je cyclus zit.. ik heb het ook namelijk. en ik ben al meer dan 6 maanden van de pil.

    groetjes
     
  17. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    owh okeej ik wist niet dat ze al 6 rondes bezig was sorry !!!

    kuss
     
  18. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Geeft niet hoor. Ik ben al een jaar met de pil gestopt!
     
  19. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Heb beetje gespannen borsten terwijl ik net na mijn vruchtbare dagen zit. Lijkt mij een beetje vroeg. Normaal heb ik dat pas een week voor mijn menstruatie. Heeft het iets te betekenen? Ben zo benieuwd!!
     
  20. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Een paar weken geleden was eerst de zijkant van mijn rechterborst erg gevoelig. Niet veel later begon dit aan de boven en binnenkant van mijn linkerborst. En weer wat later waren beide borsten geheel gevoelig en leken wat voller. Nu is dat allemaal weg, maar komen er melkachtige druppeltjes uit mijn tepels als ik erin knijp. maar de testen blijven geatief aangeven en dat terwijl ik al zeven weken op weg zou moeten zijn als ik zwanger zou zijn. Morgennaar de huisarts, horen wat die erover te zeggen heeft!! Maar wachten duurt zo land!!
     

Deel Deze Pagina