Trouwens Chantal als de pijn aanhoudt meteen bellen hoor, ik kreeg als advies mee: bij veel pijn en/of koorts en/of veel bloed verliezen direct bellen!
Hallo welke medicijnen gebruik je dan? ik ben voor dat ik in hettraject stapte ook over gegaan op andere medicatie, kreeg mk met 6 weken
Hey ricmar, Ik slik enalaprilmaleat, voor mijn bloeddruk, al zo een 10 jaar. Voordat we zwanger wilden worden ben ik naar mijn ha geweest en gevraagd of dat wel kon maar volgens hem moest het allemaal geen probleem zijn. De gyn begon gister gelijk over mijn med, hij zou mijn ha een brief sturen met verwijzing voor andere med.
tjonge ja dat kan echt niet, ik had ook 2 soorten voor de bloeddruk en moest over gezet worden eerst oude afbouwen en daarnaast de nieuwe opbouwen, gebruik nu labetalol, dit is natuulijk nog steeds een medicijn, maar veel beter dan enalapril. vraag desnoods een verwijzing naar een cardioloog aan voor advies als je er met je huisarts niet uitkomt.
ja, zal zo ff bellen of ze de brief van de gyn al hebben gehad. En mijn ha stopt er met 2,5 week mee na 28 jaar dus moet maar zien wat er voor in de plaats komt :