Hoi, Ik heb sinds gisteren donkere afscheiding, dit heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad maar had ik wel altijd voordat ik ongesteld moest worden. Ik maak me echt erge zorgen. Kan dit een naderende miskraam betekenen? Ik heb verder nergens last van.
Hoi Luna Wat is donkerder dan? Zolang het geen rood of roze is lijkt me er niets aan de hand te zijn. Je afscheiding veranderd sowieso in de zwangerschap! Kan meer worden en anders van dikte en kleur. Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Als het wel roze of rood is, is de kans dat het goed gaat 50%. Groetjes
Bel anders even met je verloskundige en geef aan dat je je zorgen maakt misschien heeft ze een duidelijk antwoord/oplossing voor je... succes
Ik heb de vk gebeld het is een soort van rose/licht bruin. Nu is het al minder aan het worden. Ik hoef me er volgens haar geen zorgen om te maken. Maar dat doe ik toch wel. Het voelt gewoon niet goed.
Meid, niet direct ernstige zorgen maken! Ik heb het zelfs een weeklang elke avond gehad rond die tijd.. En vorige week een mooie echo gezien, met een heel druk bewegend kindje! Probeer positief te blijven..
Heel veel succes.... en misschien voor je eigen gemoedsrust even wegblijven van het miskramen forum alleen maar vervelende verhalen hier en dat is voor jouw nog niet aan de orde... Ik wil je niet wegpesten hoor maar volgens mij ben je gelukkiger in het zwanger topic want daar zitten de positieve antwoorden van dames die hetzelfde hebben meegemaakt... We gaan er vanuit dat het goed zit. Zo niet dan ben vangen we je hier graag op.... Hoelang nog voordat je een controle of echo krijgt? Als het nog heel lang duurt en je kan niet meer wachten dan heb je in Utrecht het echobureau daar kan je zelf een echo laten maken voor 35 euro... http://www.echobureau-utrecht.nl/
Hoi, bedankt voor jullie antwoorden. Je hebt helemaal gelijk Johanne, het is ook super dom van mij. Het is vandaag rond de middag weer even wat donkerder geweest maar ben ook nog super misselijk dus ga me maar niet meteen zorgen maken. volgende echo is over 4 weken . Thanks meiden.
Hoi, Ikzelf ben nog niet zolang zwanger, maar maak me sinds gisteren toch heel veel zorgen of het wel goed gaat... Gisteren zag ik namelijk wat bruinachtige soort afscheiding op het toiletpapier zitten en vandaag had ik dit ook heel licht. Ik verlies verder geen helderrood bloed ofzo, maar toch... Moet ik me zorgen geen maken en ben ik terecht ongerust? Ik word er steeds treuriger van...
Hallo, Nou ik zit al met hetzelfde probleem alleen ik heb er al een week last van. Heb dus indd de vk gebeld en die zei ook dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken zolang het niet helder rood was en ik geen hevige buikkrampen kreeg. maar ik snap het heel goed hoor dat je ongerust bent, ik ben namelijk ook nog steeds wel ongerust erover. Groetjes