jeetje meid, dat ze dan ook niet even wat langer kijken of dat de kleine misschien in een houding ligt waarbij ze het hartje niet kunnen zien kloppen, als je met 5 min alweer klaar was... zal voor je duimen dat ze het fout hadden meid en dat jullie morgen een flink hartje zien kloppen... sterkte tot morgen.. liefs smoekie
Helaas geen goed nieuws. Vandaag weer een echo gehad en weer geen hartje te zien. Vanavond begon het bloedverlies. Onze droom is voor de tweede keer in duigen gevallen. We waren al met het babykamertje bezig... Het is zo onwerkelijk allemaal. Het voelde zo goed deze keer. Ik kan nu gewoon echt niet meer op mijn intuitie vertrouwen... Voel me kut.
Ach meissie wat erg! We hadden allemaal zo gehoopt dat de vorige echo niet goed gedaan was! Meissie sterkte met dit verlies. Dikke knuffel voor jou en je ventje. We zijn er voor je, dus spui maar lekker!
Aaaah Roze78, wat vind ik dat ontzettend erg voor je meis'! Ik had je zo gegund dat er iets fout bleek te zijn gegaan gisteren. Een hele dikke knuffel. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte om dit pijnlijke, onverdraaglijke nieuws te kunnen dragen.
roze78, meid heel veel sterkte, ik hoop dat je veel aan elkaar zult hebben (hadden wij gelukkig wel toen het bij ons misging) Je ziet het even allemaal niet zitten kan ik me voorstellen zo onwerkelijk dat je vorige week nog op zo'n roze wolk zat en nu keihard er vanaf geflikkerd bent. Meid sterkte! liefs fredje
ooh meid nee ik had zo gehoopt ik wil jullie heel veel sterkte wensen veel liefs en een hele dikke knuf mieke
Oh meid, wat vind ik dit erg zeg. Verwen jezelf en je mannetje maar even en probeer het op ten duur een plekje te geven. Het doet nu even goed zeer en je voelt je inderdaad k*t en dat mag ook. Blijf je gevoel wel uiten. Veel sterkte, Liefs Tascha