echo gehad: hartje klopt niet.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roze78, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    heel erg veel sterkte gewenst zo oneerlijk allemaal

2. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik ben nu zo bang voor een volgende zwangerschap. We lazen net een folder van de gynaecoloog en daarin stond dat je na twee miskramen niet meer 10% maar 25% kans had dat het de volgende keer fout ging. Dat had ik eigenlijk liever niet willen weten. Ik denk nu steeds: als dat ooit nog maar goedkomt, straks is het de volgende keer weer zo... Ik weet echt even niet meer wat ik met mijn gevoelens aanmoet nu...

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sh*t hee, wat erg voor je..

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach nee he....ik had zo voor je gehoopt dat het toch goed zat. Wat een onverkroppelijk nieuws....Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.....gun jezelf de tijd om alles op een rijtje te zetten. Nu lijkt alles zwart/witter dan het is.....

5. Niet meer actief

Ach meisje toch...wat een ellende.
    Die percentages zou ik me niet teveel aan vast houden. Er is altijd een kans op een mk en er is altijd een kans dat het goed gaat. Hoeveel procent dat maakt in wezen geen f**k uit, want je ervaart er dan dus wel of geen, het percentage voel je zeg maar niet. Het lijkt me inderdaad heel lastig, maar probeer je toch vooral vast te houden aan de kans dat het WEL goed gaat, die is altijd nog vele malen groter.

Knuffel, Indigo

6. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Meid, wat vreselijk voor je...hoe moeilijk het ook is, probeer de hoop niet te verliezen, ik ken iemand die 1,5 jaar "bezig" was en het wilde maar niet lukken, vervolgens allerlei onderzoeken, bleek alles in orde, moest gewoon via natuurlijke weg zwanger kunnen worden...toen werd ze zwanger, maar tot 2 x toe een miskraam, ze geloofde er ook even niet meer in...maaar ze heeft daarna toch 2 gezonde kinderen gekregen, dus het kan echt goed gaan de volgende keer...ik begrijp dat je nu erg verdrietig bent en dat mag natuurlijk ook...maar probeer straks al je moed bij elkaar te rapen en er toch met je mannetje voor te gaan, ik hoop voor je dat snel de zon weer mag gaan schijnen...kop op lieverd, ik hoop dat alles uiteindelijk toch goed komt! Keep the faith!

Dikke cyberknuffel van Borsatofan

7. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Dank je wel voor jullie lieve reacties. Al die verhalen doen me wel goed. Vooral als anderen het meegemaakt hebben die gewoon weer een goede zwangerschap hadden daarna. Dat geeft me vertrouwen. Ik ben sowieso errug blij met deze website! Mijn vriend probeert zich ook wel in me te verplaatsen, maar kan dat nou eenmaal niet zo goed als jullie die er ook allemaal mee bezig zijn en misschien ook wel zoiets hebben meegemaakt. Pff, ik ga maar weer vertrouwen proberen te hebben. Maar eerst die rotperiode door. Ik weet helaas wat me te wachten staat... Ben er wel een paar weken zoet mee... Morgen maar even extra maandverband inslaan voor als de ellende losbreekt... Zucht.

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ja roze, een man beleeft het toch weer anders dan wij (vrouwen) was bij ons ook zo. Ze proberen je te steunen dat wel, maar is toch ook anders. Ik heb toen ook heel veel aan deze site gehad en aan een goeie vriendin. En lucht je hart maar hier hoor, daar zijn we voor. En al ben je boos en vind je het zo oneerlijk (wat ook is natuurlijk) scheldt hier maar.
    Sterkte meid.
    Liefs fredje

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi roze78

ik wens je veel sterkte.

ik heb het soortgelijke meegemaakt en weet wat voor klap het is.

ik had met bijna 9 weken een goede echo en had daarna bijna iedereen ingelicht. met 11 weken kreeg ik nog een echo en het hartje was met 10 wk en 5 dg gestopt. me wereld storte in want ik voelde me nog gewoon zwanger en wilde het niet geloven. 2 dagen laten ben ik gecureteerd. het is nu 6 maanden geleden en had over 2 weken moeten bevallen, nu die datum dichter bij komt heb ik het er nog moeilijker mee. wat me een beetje troost is dat ik nu weer zwanger ben alleen zo bang dat het weer mis gaat.

10. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Heel veel sterkte!

Dikke kus, An

11. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    He Roze,

Ik heb zelf ook 2 keer een miskraam gehad... en nu ben ik voor de 3e keer zwanger, en gaat alles voor als nog prima! Dus ik zou me niet te veel aan die percentages houden.....

Blijkbaar was er gewoon iets niet goed met het kindje en werden ze beide keren daarom afgestoten door je lichaam.... dat zeiden de artsen bij mij iniedergeval...

Heel veel sterkte in iedergeval!

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    lieve rose

ik leef met jullie mee en laat de moed niet zakken meis
    ik heb 3 MK's achter elkaar gehad in zeer korte tijd en kijk ons nu eens :)
    ik had zelf mijn leeftijd niet mee en toch een wolk van een dochter die alweer 15 mnd wordt

heel veel sterkte meis en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed

Deel Deze Pagina