Vanmorgen een echo gehad. Ik snap er helemaal niks van. Ze zagen het hartje niet kloppen. Het kindje is precies zo groot als dat het zou moeten zijn. Volgens hun 9 weken en een paar dagen. Ben volgens mijn berekening 9 weken en 4 dagen. Het zou dus net moeten zijn opgehouden. Ik weet het even niet meer. Mijn gevoel zegt dat ze het fout hebben. Vorige keer had ik een miskraam en toen droomde ik al dat het fout zat een dag van tevoren. Ook zei ik het al tegen iedereen dat het niet goed zat. Maar nu voelt het nog zó goed... Ik voel nog precies dezelfde krampjes als die ik al weken voel. Nu nog steeds. Ik geloof het gewoon niet. Maar misschien moet het nog wel tot me doordringen hoor. We gingen er gewoon zo blij naar binnen vanmorgen. Zeiden tegen elkaar: En deze keer gaan we voor een leuke foto. Toen zei ze dat ze geen hartje zag. Ze heeft maar vijf minuten gekeken ofzo, en ook niet geluisterd. Ik heb gewoon zo'n hoop dat ze het mis heeft... Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo. Dat deden ze vorige keer ook. En dan moet ik beslissen of ik het aan wil kijken of het wil laten curreteren. Wat een k#tdag vandaag...