Echo gehad hoeveel weken?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Hellopretty, Jun 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

Aug 29, 2016
    338
    193
    43
    Female
    Je het hartje klopte afgelopen donderdag,
    Heb vandaag weer een echo gehad en ben gezet op 6 weken en 5 dagen dat klopt wel aardig .

Attached Files:

XmoonlightX likes this.
  2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Wat fijn dat het allemaal zo goed is en klopt.. :) Het was ook zeker niet aanvallend bedoeld! ;) Zou alleen jammer zijn als iedereen zou zeggen zoals ik las we denken al 8-10 weken en dat je dan een echo ziet van hoe een kindje van 8-10 weken eruit zag. Zou misschien verontrustend kunnen zijn (zou ik dan hebben), dat het er niet hetzelfde uit zou zien.. ;)

3. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

Aug 29, 2016
    338
    193
    43
    Female
    Dat kwam ook absoluut niet zo over ben juist blij met zulke berichten.
    Ik vond Het zelf ook niet hij 8/10 weken passen daar zag je echt te weinig voor.
    Maar schrok wel van dat ik dan 5+ zou zijn want na mijn eigen betekeningen kon dat echt niet☺.

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Gelukkig dat je er niet van schrok of iets.. Ikzelf dacht bij de echo die ik had ook 6.2 te zijn, deze bleek toen ook 5.2 te zijn. Dit kon volgens mij berekening ook niet.. Maar nu moet ik ook zeggen, dat ik mn ei niet wist wanneer die was. ;)

Maar ga lekker van je zwangerschap genieten en het is allemaal goed en je hebt duidelijkheid. Dat is het belangrijkst! :)

5. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

Aug 29, 2016
    338
    193
    43
    Female
    Nee absoluut niet ik weet mijn ei wel precies ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad en voelde hem ook overduidelijk ik schrok meer omdat ik vaak las dat als je weet dat je bijv 6 weken bent en je terug gezet wordt de groei achter loopt en het vaak niet goed gaat daar was ik zo bang voor.
    Maar na vandaag niet meer zat op 6 weken en 5 dagen en dat het mm werk is ziet het er goed uit denk ik:-D

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Ah okee. Nee dan is het inderdaad wel goed gelukkig! :D

7. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Denk eerder 6 weken dan 7.. (Bij 7 weken is het boontje ongeveer een cm) echt geen 10 weken want dan had je al armpjes en beentjes moeten zien.

8. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Dat verschilt heel erg hoor, bij mij was het met 7 weken 7,5 mm.

9. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

Aug 29, 2016
    338
    193
    43
    Female
    Ik ben op mijn laatste echo geschat op 6weken en 5 dagen en toen was ik volgens mijn eigen berekeningen 6 weken en 6 dagen/7 weken dus dat klopt aardig.
    Dus met mijn eerste echo was ik idd rond de 6 weken iets langer.

10. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Ik zeg ook ongeveer ;) Ik had een echo met 7w2d. Elke embryo groeit in het begin hetzelfde..

nosilla likes this.

Share This Page