teleurgesteld!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marianne1984, Apr 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

Aug 15, 2007
    402
    0
    0
    Hallo,

morgen ben ik uitgerekend, maar we zijn vanochtend op controle geweest maar alles zit nog dicht, nog geen 1cm ontsluiting.
    anders had ze me gestript maar kon dus niet, dat vonden we erg jammer.

Mijn vader heeft namelijk een week langer vrij genomen zodat hij dan ook de kleine kon zien(hij wordt voor de 1e keer opa), maar nu zul je zien dat hij/zij niet voor aankomende maandag geboren gaat worden en dat zou erg teleurstellend zijn, vooral omdat hij vanaf maandag 3 weken weg moet voor het werk naar het buitenland.

We zijn echt wel teleurgesteld...................

sorry maar wou het even met jullie delen

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is idd balen zeg.
    Maar geen ontsluiting zegt niet dat je niet gaat bevallen ;)
    Succes!

Veel traplopen, annanas eten, seksen, bitter lemon drinken en al die flauwekul meer.
    Dan heb je alles geprobeerd ;)

Elmo

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Vergeet wonderolie niet ;) en idd seks!

Tja, een geboorte valt nu eenmaal niet te plannen he, was het maar zo'n feest! Sterkte met de laatste loodjes!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het kan ineens heel snel gaan dus misschien nog wel op tijd! Maar inderdaad het valt niet te plannen, succes en geniet er lekker van straks met de kleine!

5. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Positief denken, dan gaat het sneller.

Je moet niet denken 'shit, nog geen ontsluiting', maar je moet denken 'binnenkort gaat het beginnen en dan ga ik ervoor!'

Dat helpt echt (ik had het gelezen in het boek 'Veilig bevallen')

Heel veel succes! :D

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup gewoon lekker ontspannen zijn en idd veel lopen en sexen enz.
    En niet blijven hangen in die negatieve gedachten van geen ontsluiting hebben. Dat werkt vast tegen.
    Dat kan idd zo gebeuren hoor. Was bij mij ook met mn eerste...totaal geen voorteken of niks. Niet wees erop dat ik nog ooit zou gaan bevallen en had al n afspraak in t ziekenhuis om ingeleid te worden. En smorgens werd ik wakker met de eerste weeen. Ben toen ook pas de slijmprop verloren en ging ik goed aan de gang.
    Succes voor als je dan toch gaat beginnen! En n fijne kraamtijd!

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Een geboorte laat zich nu eenmaal niet plannen ;)
    En idd kun je vanalles proberen zoals sex enzo maar meer nog denk ik moet je het gevoel van "ik moet dan en dan bevallen" laten lopen en jezelf ontspannen ;)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meis ik snap dat je baalt.maar door dat je zo baalt en hoopt dat je gaat bevalen kan het soms wel langer duuren door dat je wat gespanen bent.

dus mijn tip ontspan en eet en drink en doe alles wat ze altijd als (fabeltjes) zeggen. hoop voor je vader dat je snel beval

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ze is al bevallen ;)

Share This Page