Inderdaad ligt vaak aan HUN apparatuur bij mijn VK zagen ze ook amper wat (wel genoeg) dus heb ik zelf een pretecho betaald met beter apparatuur en zag ik alles! met 7 weken zwangerschap konden we zelfs het hartje horen. Echt onzin een inwendige echo is 8 van de 10 keer niet nodig als ze het nieuwste apparatuur hadden en de dokters net effe wat meer moeite willen doen (dan heb ik het wel over minimaal 6 weken zwangerschap want daarvoor is het wel te klein om te zien uitwendig (niet altijd maar meestal wel) zelfs bij ons was het met 6 weken al uitwendig namelijk te zien. Ik vind eigenlijk dat er soms misbruik word gemaakt van de kwestbaarheid van een net zwangere vrouw ik sta gelukkig mijn vrouwtje en weiger een inwendige omdat ik WEET dat het niet nodig is, ik weet ook uit zeer betrouwbare bron dat het vaak ook puur makkelijkheid is van de doktoren hoeven ze niet zo goed te zoeken en zien ze sneller wat.. je bent toch al zo onzeker die eerste paar echo's ze kunnen op ze minst goede apparatuur aanschaffen lijkt mij... Heel erg verdrietig dat jullie kindje niet meer leeft! heel veel succes met het verwerken!