Beste dames, Morgen hebben wij de 20 weken echo. Ben zooo benieuwd of alles goed is. Maar nu heb ik even een vraag.... Bij mijn vorige zwangerschap (2 jaar geleden) konden we zelf een videoband( ja lekker ouderwets..) meenemen, zodat wij de beelden ook zelf thuis terug konden kijken. Nu weet ik eigenlijik niet of dat nog steeds gedaan wordt, of op dvdv??? Weet iemand dat? Vast bedankt!
Hallo, Ik heb ook pas een afspraak gemaakt voor de 20 wk echo, bij mij vroegen ze aan de telefoon of ik opnames wilde van de echo want dan zouden ze een dvd klaar leggen, de kosten hiervan ik geloof 7,50 euro. succes! gr NursieD
Ik mocht een dvd meenemen en eerst deden ze de 20 weken echo en daarna namen ze voor de fun nog 5 minuten op dvd op voor ons geheel gratis
echobeelden slaan ze nu op DVD's op. Dus als ze de mogelijkheid geven om dat te doen moet je DVD meenemen of hem betalen. Niet elk ziekenhuis geeft die mogelijkheid.
Bij het echocentrum waar ik de 20 weken echo heb gehad, namen ze niets op. Als je er een film van wilt, zul je die dus misschien zelf moeten maken (wordt minder mooi, maar ja...)
Bedankt voor jullie reacties! Vanmorgen hebben we de echo gehad, en we konden dus idd een videoband meenemen. De echo werd gewoon voor ons opgenomen daarop (lekker ouderwets, heb niet eens meer een videorecorder ) Maargoed, we hebben er dus beelden van. Heel leuk!
Ja mijn man had het er al over, dat ie de video wel over kon zetten op dvd, dus dat moet ie dan maar eens op z'n gemakje uitzoeken