Bloedverlies na inwendig onderzoek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mama092013, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor controle. Kreeg een echo, ctg, en daarna een test of ik misschien vruchtwater verloor (ivm natte onderbroeken:))
    Deze test deed me best veel pijn.. Die eendenbek erin en daarna met een staafje er in geroerd..:(
    Alle uitslagen waren trouwens goed :) dus dat is heel fijn!

Maar nu ben ik net thuis naar de wc gegaan om te plassen.. Nooouuuu! Dat deed me toch zeer!:$ heb echt de pijn zitten 'wegblazen'.. :( en bij het afvegen zat er bloed aan het papier.. Ook in de wc lag bloed..

Ik neem aan dat dit door het onderzoek komt..? Maar hoe lang blijf je hier 'normaal' last van houden?
    Vind dit maar niks..:( doet pijn :(

2. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Het is helder rood bloed..
    Hoe lang kan dit duren? Of wanneer moet ik hiervoor bellen?

3. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Het kan idd van het inwendig onderzoek komen. Ze hebben iets weg geschraapt om de varentest te doen en dat is ook wat jij voelt qua "pijn". Na een paar uur mag dit vlgs mij wel weg zijn.

In mijn ogen kan het niet veel kwaad, maar bij onzekerheid zeker het ziekenhuis bellen. Gezien je termijn en de test op vruchtwater kun je maar beter jezelf geruststellen! Succes.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou sowieso even bellen, slordig dat ze je niet hebben verteld wat je kunt verwachten.

Maar ik vermoed dat ze het volgende gaan zeggen: bellen als je meer bloed gaat verliezen ipv steeds minder, bellen als je na een week nog bloed verliest of als er iets anders is waardoor je je zorgen maakt (pijn bijvoorbeeld).

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Hmm... Oke..
    Ik heb ook een inlegkruisje in gedaan, omdat er nog steeds bloed uit komt.. Niet veel, maar wel genoeg voor een inlegkruisje zeg maar.
    Daarbij heb ik ook menstruatiepijn nu...
    Ik hoop dat dit snel weggaat, anders ben ik bang dat het dadelijk iets opwekt! En dat wil ik natuurlijk niet.
    Gelukkig verlies ik geen vruchtwater, want het bleek (door die test) om (waterige) afscheiding te gaan.. Dus dat is enigszins geruststellend.

6. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Nou, ik zou bellen..

7. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb gisteravond toch nog even gebeld. Vk zei dat het idd door het onderzoek kon komen, dat er waarschijnlijk iets is geraakt. Het is nu heel gevoelig, en dus ook heel kwetsbaar.
    Ik heb het bloedverlies nog steeds als ik naar de wc ga. (Net weer gehad). Plassen doet nog steeds erg veel pijn, en dus helder rood bloed bij afvegen en in de wc.
    Ze zei dat ze verwacht, dat het morgen in de loop van de dag zal minderen/stoppen. Blijft het aanhouden, of verergeren moet ik weer bellen.
    Ook heb ik veel harde buiken, maar dit kon ook door het onderzoek komen. Dat de baarmoeder extra geprikkeld is.
    Het klonk voor haar normaal, en niet ernstig in ieder geval.
    Nu hoop ik dat het morgen minder wordt..

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoe gaat het nu met je?
    Is het al minder geworden?
    Anders gewoon blijven bellen, onrust is nog veel erger!

9. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Het is gelukkig al minder geworden! Heb nog wel pijn bij plassen.. Ook nog steeds wat bloedverlies, maar het is al een stuk minder.
    Dus ik denk dat het vandaag zal stoppen.. En zo niet, dan bel ik gewoon weer!

10. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    hoe is het gegaan vandaag?

11. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Het bloeden is gisteravond gestopt! En niet geheel onbelangrijk, ik kan ook weer pijnloos plassen :)
    Maar zo'n onderzoek wil ik dus niet meer hoor.. :(

Deel Deze Pagina