echo gehad maar leeg vruchtzakje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by deesje84, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wat mooi! Van harte gefeliciteerd!! :)

2. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi nele

als je er idd zo mee bezig bent en eigenlijk best lang al mag ik niet klagen het is toch gelukt binnen het jaar maar dan ben je wel zenuwappig hoor hahaha

ben je zelf ook met hulp zwanger geworden?

ik zelf kan het nog steeds niet echt geloven hoor ik had gister al een afspraak bij de verloskundige voor inschrijving en toen had ik eigenlijk voor het eerst zoiets van oke het is echt echt ze vragen de oren van je hoofd wat je wil en waar en hoe enzenz terwijl ik daar nog helemaal niet over na gedacht heb

nu inmiddels heb ik wel zoiets van oke het is echt je mag gaan genieten ik heb gelijk even gevraagd want ik ben onwijs dik/opgeblazen kan me eigen broeken niet meer aan loop sinds 2 dagen in zwangerschaps broeken niks past meer maar het schijnt heel normaal te zijn hoefde me geen zorgen te maken al vraag ik me af hoe ik het nog 4 weken geheim hou hahaha

11 september moet ik voor nog een echo en dan gelijk bloedonderzoek enzenz ben erg benieuwd

hebben jullie verder nog symptomen?
    ik heb erg last van me onderrug en met vlage echt ziek misselijk gelukkig is het kokhalzen een heel erg stuk minder verder dan al dikke buik en grotere borsten

ben benieuwd naar jullie ervaringen
    groetjes daisy

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Van harte met je goede echo! Lekker genieten nu!

Share This Page