Vandaag heb ik mijn derde echo gehad. Ben nu 17 weken zwanger. Gelukkig was alles goed en het was zo leuk om mijn kindje weer te zien Toen ik vroeg naar het geslacht heeft ze gekeken en ze DACHT dat het een meisje is, en ze wees op 2 witte streepjes die de schaamlipjes zouden zijn. Maar ze durfde er haar handen niet voor in het vuur te steken en ze zei dat ik het met de 20 weken echo nog maar eens moest vragen! Nu zit het me niet lekker natuurlijk en wil ik het liefst zeker weten ook hahaha. Hoe groot is nu de kans dat het klopt en het echt een meisje is? Ik zag idd 2 witte streepjes maar ja voor mij kan dat alles zijn. Of is de kans wel groot dat het klopt?????........
Ja ik denk wel dat ze het goed heeft gezien want een piemeltje is niet te missen ik krijg een jongen en dat zag je echt wel duidelijk.
een kennis van een nicht van me, zeiden ze ook tis een meisje we zien 2 streepjes... Wat blijkt tis een jongen, wat hadden ze gezien, zijn billen, en aangezien als schaamlippen, ik zou gewoon ff de 20 weken echo afwachten en het nog eens vragen, en dan niet aangeven wat er de keer er voor gezegd werd...
Echt,nou dat vind ik ook gek dan hebben ze gewoon niet goed gekeken. Nou MarionM ik zou gewoon bij je 20 weken echo zeggen dat je het nog niet weet.
Mij is met 17 weken 5 dagen verteld dat het een jongetje is. Maar eerlijk gezegd zag ik het zelf ook, t was niet te missen. Meneer lag met zijn benen wijd en piemeltje was duidelijk te zien.
Vanaf wanneer kan je ook alweer het geslacht zien? is dat vanaf 17 weken zoals ik hier een beetje kan lezen of eerder of later?? ja wil ook deze zwangerschap heel graag weten wat het is
Ik heb bij 21 week een echo gehad en toen was het ook even een twijfelgeval maar de vk zei dat ik er van uit moet gaan dat het een meisje is... Ik zag ook 2 witte streepjes... Maar ik vindt het nog wel spannend omdat hij eerst nogal twijfelde. Hoop dat hij de volgende keer nog eens een echo wil doen!
[/quote]wanneer zag je het piemeltje voor het eerst? Was dat ook al met 17 weken?[/quote] Nee dat was met 21 weken met een pretecho. Ik had met 20 weken de 20 weken echo maar helaas was die hele echo niet geslaagt Die vrouw die de echo met 21 weken had gemaakt zag het gelijk,wij hadden zelf amper de baby gezien en zei zag het geslacht al
Vandaag vroeg een vriendin aan mijn vriend of ik misselijk was geweest; hij antwoordde: nee helemaal niet, toen zei zei: ooooh dan wordt het een jongetje!!! Ik vond het wel grappig, vooral omdat het dus hoogst waarschijnlijk een meisje is hahaha
Met 18 weken precies konden wij al heel duidelijk een piemeltje zien. hij lag met de beentjes wijd. Kon niet missen. Misschien heeft de het dan wel goed gezien. Maar ik heb tot aan de bevalling een slag om de arm gehouden, en geen typische jongens dingen gekocht voor het geval dat. Mocht ik nu te horen krijgen dat het een meisje is, weet ik niet of ik me kan beheersen, komt er dan toch een jongen, helaas! Moet ie de jurkjes en maillotjes maar aan
ik zou niet te veel op andere ervaringen afgaan, en toch de 20 weken afwachten. hoe moeilijk het ook is. en zelfs dan kan het zijn dat het nog niet goed te zien is. er zijn ook mensen die meerdere echos hebben gehad maar die tot het eind niet wisten wat het werd omdat het kindje niet meewerkte. het ene kindje ligt er nu eenmaal mooier voor dan de andere
Check mijn album. Bij onze dochter is het heel goed te zien..de streepjes dan. Misschien is het vergelijkbaar met jouw echo. Ik hoop dat je eruit komt. Groetjes Senseemillia
gaaf hoor dat ze dat al met 17 weken kunnen zien ... wij willen het strakkies ook weten wat het wordt/is
Ik heb me opgegeven bij het KNOV daar zijn mensen in opleiding om een echo te leren maken het leuke is dat je een echo van een uur krijg kan niet wachten tot het zover is en je krijgt tevens een foto mee van de kleine en als je wilt weten wat het is dan willen ze je dat ook vertellen. Kan niet wachten tot het zover is spannend allemaal.
Bij ons zag ze het met 17 weken, eigenlijk de eerste paar minuten al. Mijn man en ik zagen het ook gelijk ( Het is een jongetje ). Groetjes MB2005.
Ik had vrijdag mijn 20 weken echo, maar bij mij konden ze het echt niet zien... Het lag met de beentjes tegen elkaar aan. Ze zei dat ze dacht dat het een jongen zou zijn omdat ze "iets" tussen de benen zag maar dat zou ook gewoon de navelstreng kunnen zijn... Ik was best een beetje teleurgesteld omdat ik me er op ingesteld had dat ik het te horen zou krijgen... Nou moet ik nog een maandje op de pretecho wachten... Groetjes Kim.