Ik mag donderdag om 9.00 uur. Dus dat is gelukkig lekker vroeg hoef ik niet nog eens de hele dag te wachten!
cool meid ..dat is idd. fijn te horen ..ik ga keihard voor je duimen , hoewel ik echt wel denk dat alles oke is hoor
Erg lief van je maar waarom voel ik me nog steeds niet zwanger dan? Nogmaals ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zou niks liever willen dan dat alles goed is. Maar het voelt gewoon niet zo.Maar goed nog 2 nachtjes en dan weten we veeeeeeeel meer
Dankjewel lieverd, echt lief dat je me nog even een berichtje stuurt. Morgen om deze tijd weten we meer, ik ben zo blij dat ik toch een andere afspraak heb gemaakt. En ik hoop zo dat we iets moois te zien krijgen.Maar goed nog even wachten, dat red ik Liefs, mussie.
wat leuk te horen dat je morgenochtend naar de gyn mag. Ik duim superhard met je mee dat je daar een klein wondertje ziet. Het zou prachtig zijn. Veel succes toegewenst alvast!
Met al die duimen die voor ons gaan draaien MOET het gewoon goed komen Jij ook heel erg bedankt dat je mee leeft. Liefs, mussie
Lieve mussie, Ik kwam je verhaal op het forum tegen. Wat een onrust! Wat vervelend dat de gyn zo snel met haar/zijn opmerking kwam over een curettage! Ik duim voor je dat je morgenochtend goed nieuws krijgt. Natuurlijk hebben ze heel goed proberen te kijken, maar vergeet niet dat het heel klein is wat er in je buik zit en dat een echo slechts een plaatje is dmv geluidsgolven. Hier is niet alles goed op te zien. Ik duim voor je! liefs, Cleo
Ik vind het echt heel erg lief dat jullie allemaal met ons mee leven. Heel erg bedankt. Veel liefs, mussie