ik zit ook al de hele tijd te spieken of er al nieuws is maar nog niet....ben zo nieuwsgierig .....vreselijk spannend.. kop op hè...
Het geeft mijn geen goed gevoel dat het zo lang duurt tot ze iets laat weten. Nog maar harder gaan duimen!
ik wou even kijken hoe het was afgelopen maar zie dat jullie allemaal wachten... ik hoop op goed nieuws.... duimen
Halloooooooooooooooo meiden, sorry, dat het zolang duurde maar ik moest gelijk door naar me werk, nogmaals sorry sorry sorry. Ik had belangrijke gesprekken waar ik echt niet bij weg kon blijven goed of slecht nieuws ik moest! Maarrrrrrr LEES: YES YES YESSSSSSSSSSSSS, GOED NIEUWSSSSSSSSSSSSSS! Eerst zagen we helemaal niks, ja een groter gegroeid leeg vruchtzakje, SHIPS dacht ik zie je, dus toch weer mis, maarrrrrrrr toen zei de gyn, kijk hier in het hoekje, een heeeeeeeeeel klein friemeltje met een KLOPPEND HARTJEEEEEEEEEEEEEEEE, YEYEYEYEY, ik ben zo super blij. Je wilt nietw eten wat er van me af viel.Ik was echt helemaal in shok, de gyn vroeg nog net niet: ben je er wel blij mee???? Maar goed, ik blijk dus nog korter zwanger te zijn, ben vandaag dus precies 6 weken, zo duren de 3 maanden wel errrrrrug lang Maar geeft niks, als alles maar goed is en als er nu al een goede hartactie is, met precies 6 weken, nou dan geloof je natuurlijk wel dat er echt heel wat van ons af is gevallen.We zijn natuurlijk nog wel erg voorzichtig maar nadat ik van de schrik bekomen was toch wel even heel hard gejuicht en gehuild hoor Maar goed meiden, we hadden dit dus echt niet verwacht hadden ons proberen in te stellen op het ergste, en het tegenovergestelde gebeurd.Met recht een WONDER dus. En nu maar positief blijven en vooral GEEN stres meer. En nogmaals sorry dat het zolang duurde. En natuurlijk voor jullie medeleven en duimen draaien!!! Het heeft dus ZEKER geholpen Een dikke knuffel van een wel hele blijde mussie.
yeaaahhhhhhhhhhhhhhhh ...go mussie ...ow wat een geweldig nieuws meid ...dan maar een week korter zwanger toch
ik ook voor jou .. ik moet morgen ff naar de gyn . omdat ik al een aantal dagen flink buikpijn heb en aangezien we zaterdag een weekje op vakantie gaan , wil ik wel veilig op vakantie ..hope maar dat het niks te betekenen heeft en dat ik ook met goed nieuws thuiskom morgen om 3 uur
ahhhhhhhhhhhhhhhhh wat super , super , super gaaf hey ...zo hey ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen ...wat super.. ben zo blij voor jullie maar ga er dan nu ook echt van genieten hè.... groetjes lena
Ik ga voor jou ook super hard duimen, je hebt gelijk wel met een zeker gevoel op vakantie. Je moet dan echt geen zorgen hebben. IK hoor het nog wel van je he voordat je weg gaat??? Liefs, mussie
Ja, dat gaan we zeker proberen GENIETEN!!! En voor jullie allemaal duimen en voor ons natuurlijk ook, we zijn er nog lang niet, zucht
Ooooow meid wat fantastisch nieuws!!! Ik kom net uit mijn werk maar moest gelijk ffies kijken. Ik ben echt super blij voor jullie! Geniet van je zwangerschap! veel liefs Dreamy