Oooooooooooooh, ik heb wel veel mensen betrokken bij mijn onzekerheid Maar ik vind de steun echt geweldig!!! Ik ben zo blij dat iedereen hier zijn verhaal kwijt kan en gerust gesteld kan worden.Echt fantastisch Jij ook heel erg bedankt en geniet nog even lekker van het zwanger mogen zijn. Ik ga er nu mee beginnen. Liefs, mussie
He mussie, ze het even bij "Ik ben zwanger" dan kan iedereen het snel lezen... Hier staat het pas op pagina 4
Gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je. Heb de hele dag zitten checken, maar steeds maar niets. Ik geloof dat ik niet de enige was haha Hele dikke knuffel! xxx
Wat een schitterend nieuws zeg. Ik heb vaak aan je gedacht hoor vandaag. De tranen sprongen in m'n ogen toen ik je berichtje las. Je zal wel superblij zijn zeker? Nog héél veel succes toegewenst met de zwangerschap!
Nee, meis, ik heb vreselijk veel recaties gehad echt super!!! Ik moest gelijk werken he.Dus vandaar dat het lang duurde Maar ik heb het goed gemaakt hoop ik Jij ook erg bedankt voor je steun. Veel liefs, mussie
tjee, er zit er hier nog een met tranen in de ogen. wat ongelofelijk super voor je!! die kleine was zich gewoon aan het verstoppen voor je.... nou lekker genieten nu he!! gr. debby
Ja, ik kan het nog steeds niet geloven!!! Ik kan ook bijna niet wachten op de volgende echo, gelukkig krijgen we die volgende week weer dan pas gaan we het pas echt goed geloven denk ik Liefs, mussie
ik jorinda 40 heb gisteren 10 juli ook een echo gehad bij een gyn een vrouwelijke in leeuwarden in opleiding. die zag ook een vruchtzakje ik ben 25 mei voor het laatst ongesteld geweest. heb test gedaan 1 juli positief en 10 juli bij dokter ook positief. nu zei die muts ook tegen mijn dat ik rekening moest houden met een niet goed ontwikkeld vruchtje of toch een te vroege berekenig. maar moest maar uitgaan van het eerste ze stelde me ook voor of nog even afwachten en begon ook al over het schoonmaken van de baarmoeder operatief had ze het ook nog over. ik krijg nog wel zowaar een nieuwe echo op 19 juli ook ik voel me behoorlijk rot. vooral toen ik naar huis ging ook mijn man was erg depri had zich al erg verheugd op de komst van een kleine. heb verder geen klachten klein beetje bloed in de vagina in helderslijm al vier ochtende loopt niet eruit.of zo. nou lees ik julie verhalen haal er maar een beetje moet uit dat het nog goed kan komen . groet jorinda
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 9:51 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- ik jorinda 40 heb gisteren 10 juli ook een echo gehad bij een gyn een vrouwelijke in leeuwarden in opleiding. die zag ook een vruchtzakje ik ben 25 mei voor het laatst ongesteld geweest. heb test gedaan 1 juli positief en 10 juli bij dokter ook positief. nu zei die muts ook tegen mijn dat ik rekening moest houden met een niet goed ontwikkeld vruchtje of toch een te vroege berekenig. maar moest maar uitgaan van het eerste ze stelde me ook voor of nog even afwachten en begon ook al over het schoonmaken van de baarmoeder operatief had ze het ook nog over. ik krijg nog wel zowaar een nieuwe echo op 19 juli ook ik voel me behoorlijk rot. vooral toen ik naar huis ging ook mijn man was erg depri had zich al erg verheugd op de komst van een kleine. heb verder geen klachten klein beetje bloed in de vagina in helderslijm al vier ochtende loopt niet eruit.of zo. nou lees ik julie verhalen haal er maar een beetje moet uit dat het nog goed kan komen . groet jorinda
Wat een bekend verhaal! Probeer deze tijd door te komen, ik weet dat het erg moeilijk is.Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook nog te vroeg is om wat te kunnen zien, dit was bij ons dus achteraf wel het geval!Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie ienieminie net als bij ons, ook verstopt zat Heel erg veel succes/sterkte. Liefs, mussie
Helaas, vandaag weer een echo gehad en het is WEER mis. Het was niks gegroeid, en er was ook geen hartactie meer. Jullie begrijpen we zijn nu echt kapot van verdriet. Een kapotte mussie