och jemig mussie, wat een vreselijk nieuws ( Ik hoopte zo voor je dat alles wel goed was deze keer. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! xxx Pinguin
Och nee Mussie, wat lees ik nu! Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent. Heeeeeeeeeel veel sterkte gewenst! Pim
heel veel sterkte met dit vervelende bericht. niets aan hoop op een mooie en beter tijd voor julli na dit alles. ik ga nog even afwachten geeft me niet echt veel moed maar ok. wie weet. woensdag is het mijn beurt. groet jor.
een last van mijn af ze zagen een piep klein mensje van 7,5 mm ongeveer zes weken en een kloppend klein hartje hoop dat alles goed gaat komen wel vleesboompje ondekt in mijn baarmoeder. over twee weken nieuwe echo. groetjes jorinda.
Lieverd, van harte gefeliciteerd en nu gaan genieten he!!! Oeps, vleesboompje, dat gaan ze wel goed in de gaten houden hoop ik. Kunnen daar die bloedingen vandaan komen, daar had je toch last van? Of ben ik met iemand anders in de war? Liefs, mussie
toch nog een miskraam gekregen na dat we het hartje hadden gezien en 1 augustus nog een echo kregen voor termijnbepaling. zag het er niet goed uit heel veel verdriet gehad en een spontane miskraam in week van 8 augustus. het is nu voorbij en voelt leeg. bloedverlies is over enop echo zag baarmoede er schoon uit . kan opnieuw proberenzwanger te worden. groetjes jor.
Ach Jorinda wat rot voor je. Door het hartje dacht ik dat het wel goed zat, zo zie je maar.. Heel veel sterkte!! Mirre