Echo gehad na heftige buikpijn!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Niicci, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi dames,

Gisteravond was ik aan het werk toen ik ineens gigantische buikpijn kreeg, een soort krampen.
    Eigenlijk wist ik bijna zeker dat het mijn darmen waren, maar vandaag weer hetzelfde alleen minder erg.
    Gister ben ik uiteindelijk eerder gestopt met werken en ben ik opgehaald van mijn werk want autorijden (50 km) wou echt niet meer..

Toch maar even contact gehad met de vk, en ze wou dat ik vanavond even langs kwam ivm eerdere mk.

Alles bleek op dit moment goed te zijn! Er was ook hartactie te zien.
    En ook kon ze zien dat mijn darmen erg actief waren, en die dus de boosdoener waren.

Ook zat er een cyste van 1 bij 1 cm op mijn eierstok, heeft iemand hier ervaring mee? Ze zei dat ze zich met dit formaat geen zorgen maken.

Maar het belangrijkste, ons kleintje was op dit moment in orde! :)

Liefs

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Wat fijn!

Dat nu alles goed is en de kleine uk het goed doet.

Je darmen spelen een grote rol en kunnen veel problemen veroorzaken

Geen ervaring met een cyste

3. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij de eerste ook een cyste op m'n eierstok. Was volgens mij groter, paar cm. Voor de zekerheid had de vk wel even gecheckd of hij een paar weken later niet door de zwangerschapshormonen gegroeid was en dat was niet zo. Ze zei dat dat zo'n cyste heel vaak voorkomt, dat het bijna nooit groeit en als het zodanig zou groeien dat het lastig is, omdat het ruimte in je buik inneemt (het enige probleem, begreep ik ervan) dat ze het dan vrij eenvoudig kunnen verhelpen... Niks om je zorgen om te maken dus, begreep ik.

Gefeliciteerd dat je een goede echo had. Lijkt me dat je je toch wel zorgen maakte, maar gelukkig voor niks dus.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je darmen maken plaats en daar kun je volgens mij best wel eens goed last van hebben. Ik heb dat ook regelmatig helaas...

Maar super van je echo! :D

Deel Deze Pagina